Angående SU-lån?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92242
    AnonymForfatter

    Hej alle..

    Vil gerne vide om ens bank uden videre kan hente information omkring ens SU-lån? Eller om man selv skal komme med informationerne?

    #173542
    HJLForfatter

    Nej banken har ikke adgang til din su mappe. Du bør derfor give dem en kopi af seneste PBS oversigt derfra fremgår restgæld osv.

    Jeg ved godt det måske lyder dumt, for det er jo banken der sender dig din PBS oversigt, men det er det i virkeligheden ikke det gør NETS, banken får kun de få informationer der er nødvengdige for at gennemføre betalingen for dig 😉

    Mvh HJL

    #173572
    AnonymForfatter

    Okay tak for dit svar.. Troede sådan set bare at banken har adgang til ens skatteoplysninger, hvor gæld osv er angivet, men dette er ikke tilfældet?
    Så jeg skal have mine skattepapirer med i banken så de kan få de informationer?

    #173582
    AnonymForfatter

    Jeps 🙂

    Nu skriver du ikke, om det er i forbindelse med bankskifte eller måske noget andet. Men ellers plejer bankerne at oplyse, hvilke dokumenter de ønsker indleveret.

    Hvis ikke de har gjort det, så tag det hele med – så slipper du for en ekstra tur til banken 😉

    Vh Claus
    blog.tjenhurtigepenge.dk

    #173584
    testForfatter

    Så vidt jeg ved er der ingen virksomheder der har adgang til at se dine skatte oplysninger udover trækprocent og fradrag

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.