08.07.11 Har du oplysninger om rentesats på opsparing, skriv det løbende her !!!!!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 105 i alt)
  • Michael01Forfatter
    Indlæg
  • #92207
    Michael01Forfatter

    Da det danske bankmarked er helt uoverskueligt, og vi alle ønsker en så høj indlånsrente som muligt, kunne det være smart, hvis man skrev om diverse tilbud her, især dem, man ikke kan se på mybanker´s bankoversigt

    #172736
    Michael01Forfatter

    Kan så sige, at alle der bor i København S, Tårnby og Kastrup kan få 2,50% det næste år uden opsigelse i Sparekassen Sjælland, indtil videre her i juli måned

    #172790
    AnonymForfatter

    Men det kræver vel 30.000,- som garantindskud, som på deres alm. produkt hvor du får 2,25% uden binding uanset postnummer…

    #172792
    Michael01Forfatter

    Nej, det kræver ikke noget, frist blev forlænget fra 1. juli til 1. august

    #172804
    Michael01Forfatter

    Iøvrigt så så jeg en reklame for Vestjydsk BANK, 2,25% men man blot kunne kontakte dem, her på mybanker.dk. Ingen oplysninger om opsigelsesvarsel

    #172808
    JydenForfatter

    God ide med at lokale og andre tilbud kommer i en tråd, og det skal blive spændende de kommende dage hvordan det går med forhøjelse af indlånsrenten efter Nationalbankens renteforhøjelse i torsdags.
    Se evt. også Max Bank der på deres hjemmeside reklamerer med rentesater op til 4,25 % ved forskellige bindingstider.

    #172810
    Michael01Forfatter

    Tak jyden, det var også det jeg tænkte 🙂 🙂 🙂

    #172812
    Michael01Forfatter
    #172818
    Per TorpForfatter

    Jeg synes ikke det fremgår af opsparingskonto oversigten her på mybanker hvad man får i rente i Salling bank. Så her er lidt info: En privat online konto (du klarer alting selv via netbank) giver 0,5 % i rente af de første 25.000 og derefter 0,125 %. Der er ikke nogen stigning på denne konto ifm. de seneste rentestigninger (endnu da). Hvis du har 50.000 kan du binde pengene indtil 2014 til 3,25 % i rente.

    #172820
    Per TorpForfatter

    Nå der kiggede jeg ikke ordentlig efter. Den er der alligevel. Sorry.

    #172828
    OBSForfatter

    Det kommer dog an på hvor mange penge du har at kunne binde. For at komme FIH’s rentesats med 12 månedernes binding skal du indsætte min. 250.000 kr. på en aftalekonto i Max Bank. Ellers er FIH’s rentesats højere.

    #172832
    AnonymForfatter

    Med hensyn til Max Bank.

    Den 23.6.2011 skriver Børsen:

    De 5 mest risikable banker, Fjordbank Mors, Max Bank, Århus Lokalbank, Basisbank og Sparekassen Farsø – klarer sig dårligere end Roskilde Bank og Amagerbanken inden de krakkede.

    Og Fjordbank Mors er jo gået i fjorden.

    #172874
    AnonymForfatter

    I kan ikke sammenligne FIH og MaxBanks produkter.

    Som nævnt er mindste indskud 250.000 i MaxBank, hvor det kun er 25.000 i FIH.

    Og der kan IKKE hæves mod dekort hos MaxBank når bindingsperioden er under 2 år!

    Københavns Andelskasse er flyttet til Amager og tilbyder nu en såkaldt Amagerkonto:
    1. år: 2,00%
    2. år: 3,50%
    3. år: 5,00%
    Øvrige vilkår er ikke nævnt på hjemmesiden.

    #172878
    PD 99Forfatter

    Lad mig gætte på de højeste indlånsrenter forudsætter andelsbeviser, som er tabt, når banken krakker.

    Når banken bliver overtaget af Finansiel Stabilitet og/eller solgt videre, vil den nye ejer så være bundet af de indgåede aftaleindlån – eller kan de sænke renten?

    #172892
    JydenForfatter

    For mig er det fint når jeg bare får navnet på banker der giver en høj rente og ikke er med på mybankers liste. Så må den enkelte jo selv se om det er vilkår og krav der passer til den enkeltes ønsker. Jeg tør ikke spå om krak, men hvis man holder sig under grænsen på ca. 740.000 kr. med almindelige indlån så skulle det jo ikke kunne gå helt galt.

    Måske kunne det være værd at tjekke DIBA banks hjemmeside for en god rente på især pensionskonti – der skulle være op til 4 % at hente.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 105 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.