Renteforhøjelse af Prioritetslån – Laver DB, Nordea mm. en Eik?

Viser 8 indlæg - 31 til 38 (af 38 i alt)
  • Indlæg
  • #173794
    RedaktionenForfatter

    Kære General og andre

    Jeg har lige fjernet et indlæg fra generalen. Jeg henleder opmærksomheden på vores retningslinier for god tone i debatten.

    Med venlig hilsen

    John Norden
    Mybanker.dk

    #173798
    AnonymForfatter

    Det er jo noget sludder thsv…

    Kunderne har sjældent de samme behov.

    Og hvorfor skal kunder med gode forhandlingsevner straffes med at betale det samme som kunder med mindre gode ditto bare fordi Nordea putter dem begge ind i en kasse og kalder dem fordels-kunder?

    #173804
    AnonymForfatter

    Kære John

    Jeg skal da gerne gentage hovedbudskabet i mit indlæg uden de værste ukvemsord – selv om guderne skal vide at THSV fortjener det!

    THSV’s markedsføring af Nordes fortrin bygger på en misvisende sammenligning af æbler og pærer.
    * Danske Banks renter efter den varslede rentestigning på op til 0,5% (som blev gennemført pr. 1. august)
    * Nordes renter er før den varslede rentestigning på op til 0,5% (som gennemføres pr. 16. august)

    Derudover bør det endnu engang gentages, at Nordes Prioritetslånsrente, som sandsynligvis hæves fra 5,2% til 5,7% for nye kunder fra 16. august, ikke kan opnås af alle kunder.

    #173822
    thsvForfatter

    Kære GP
    Tal dog til andre, som du ønsker de skal tale til dig!

    Du kan jo blot sælge dine aktier, hvis du er utilfreds med firmaet/banken du har aktier i!

    http://www.nordea.dk/sitemod/upload/root/main_dk/priser/udlaan.pdf

    Nordeas nye sats for Bolgkøbsprioritet over de 80% er ganske rigtigt 5,7%, og tilsyneladende 3,2% for nye SDO-lån.

    Vi havde ingen problemer med at blive fordel+kunder, og har kun bankkonti, netbank og prioritetslån i Nordea.

    De kunder, som Nordea ikke vil låne til på fordel+vilkår kan nok ikke opnå bedre rentesatser i din elskede DB.

    #173824
    AnonymForfatter

    Man må vel sige at Nordea kun har en “uforhandlet" to-delt differentiering af kunderne; enten er du fordel+ eller også er du ikke, mens DB har en glidende differentiering der oftest kræver forhandling, men til gengæld også lavere minimum: Nu 0,4% lavere end Nordea. Og hvad vigtigere for os er, at de tilsyneladende ikke vil pille ved deres bidrags/administrations sats, ligsom Eik jo gjorde i stor stil.

    #173834
    AnonymForfatter

    Kære THSV.

    Den bank, hvis forretningsmoral og konkurrencedygtighed du (på et ikke retvisende grundlag) har rost til skyerne er i dag blevet meldt til bagmandspolitiet.

    Og nej, det er ikke en hr. hvem som helst, der har meldt Nordea til bagmandspolitiet. Det er rent faktisk selveste Finanstilsynet.

    Baggrunden er at Nordea politianmeldes er tilsynladende at Nordea for at få solgt en tæt ved værdiløs aktiepost i smykkevirksomheden Pandora, har sendt et børs prospekt på gaden som totalt fejlinformerer potentielle investorer.

    Nordea fik en fed fortjeneste på sine Pandoraaktier for mere end 1 mia. kr., men aktieinvestorerne led et smerteligt tab. Det ser squ ikke godt ud!

    #174988
    AnonymForfatter

    Hej, hvorledes ser det ud mht retetillægget på Danske Prioritet Plus hos DB efter seneste varsling fra banken om rentestigninger ? Bliver vi boligprioritetskunder også friholdt denne gang ?

    Knud

    #175002
    AnonymForfatter

    Renten på mit proritetslån hos DB varierer kun med ændringerne i nationalbankens indskudsbevisrente.

    Så jeg vil da tro at det også gælder for dig.

Viser 8 indlæg - 31 til 38 (af 38 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.