3.5% i Østjyllands Sparekasse (1 år) – hvor?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Lars K.Forfatter
    Indlæg
  • #92155
    Lars K.Forfatter

    Er jeg den eneste, der ikke kan se/finde det omtalte indlånsrente-tilbud på 3,5% hos Sparekassen Østjylland (1 års binding) som nævnes her:
    http://epn.dk/privat/article2465930.ece
    Det fremgår – så vidt jeg kan se – hverken af Mybanker eller via Sparekassen Østjylland (www.sparoj.dk).
    Eller er det bare mig der er for hurtig 🙂

    #171780
    thsvForfatter

    Mon ikke, der henvises til de aftaleindskud med et års binding, der kan laves via mybanker.biz.
    Der er ihvertfald mange de seneste dage på omkring 700.000 kr og et års binding med 3,5% i rente.
    Men ellers kan du jo kontakte Sparekassen direkte, og høre, hvad de kan tilbyde dig.

    #171872
    grgForfatter

    Har spurgt banken og de vil give:

    3-15 mdr. 2,65%
    15 mdr.: 3,15%

    Min. indskud 300.000

    #171930
    AnonymForfatter

    Hej alle,

    Hvad skete der lige inde på Mybank.biz – for få dage siden var buddene 3,50% på 1 års binding….nu er vi nede på 3,05%!? Hvad mon gør at renterne pludselig falder så meget?

    Var lige begyndt at lade op til at smide en portion penge afsted da niveauet begynder at ligne noget acceptabelt men nu ser det ikke så godt ud længere..:-(

    Nogle der ved om der er andre aktører ude der vil honorere 3,5%/1år på 1,4 mill dkk.???

    På forhånd tak for svar.

    Mvh
    Peter C

    #171936
    AnonymForfatter

    Peter: Kende ikke lige et sted, men husk max at binde 100.000 euro per bank. (Også de renter du skal have tilskrevet!).

    #171940
    AnonymForfatter

    Det handler jo om udbud og efterspørgsel – også på mybanker.biz

    Og er udbuddet stort holder bankerne naturligvis rentesatserne nede.

    #172050
    PD 99Forfatter

    Hvilken indflydelse vil det seneste krak have for udbudet og niveauet på indlånskonti/aftaleindlån?

    #172054
    testForfatter

    rente forskel på de solide banker og de mindre solide.

    #172064
    AnonymForfatter

    Sparekassen Østjylland er en af landets svageste banker, og overlever formentlig ikke som selvstændig bank 1 år frem. Men anyway, hvis du holder dig indenfor indskydergarantiens grænse, så sker der jo ikke noget med dit indskud selv om Sparekassen Østjylland ryger over i Finansiel Stabilitet.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.