Lån af penge med rente.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92141
    AnonymForfatter

    Hejsa er kommet i den uheldige situation at mine penge til huslejen som plejer at kører ind til udlejeren automatisk den 1, ikke er blevet overført da min netbank gik ned og dermed åbenbart slettede mine faste betalinger og derfor har jeg brugt penge på div. ting men også troet at huslejen var betalt, hvilken den ikke er og jeg har brugt de pengene til huslejen andetsteds og pengene til de andre faste udgifter som telefon,varme,el osv

    Så søger derfor et lån af en privatperson på 10.000 hvor jeg betaler dem tilbage hver den 1 med en rente så personen der låner mig dem får 1000 eksta i rente(kan diskuteres

    Skriv til mig her eller på hvis du vil hjælpe 🙂

    #171598
    AnonymForfatter

    glemte self min mail…

    work_2_do@hotmail.com

    #171600
    AnonymForfatter

    Hvis din historie VIRKELIG er sand, er jeg sikker på at din bank gerne vil hjælpe dig med et kort lån.
    Men det er måske der historien halter lidt.
    Det lyder usandsynligt at du “kommer til" at bruge 10.000kr ekstra på 12 dage, uden at tænke nærmere over det.

    Jeg har STÆRKT på fornemmelsen at den der er dum nok til at låne dig penge, ALDRIG ser skyggen af pengene eller af dig igen.
    Så NEJ herfra.

    #171602
    testForfatter

    vel historien her er jo ganske enkelt løgn, men går det så går den jo.

    #171604
    AnonymForfatter

    Må bare ryste på hovedet. Kom nu med en lidt bedre historie. Man overser ikke bare lige at ens regninger ikke er blevet betalt. Må jeg anbefale at prøve med din syge moster der akut skal have en operation i Tyskland for at overleve?

    #171614
    MichaelForfatter

    “Min netbank gik ned og slettede alle faste betalinger"

    Må virkelig sætte en skraldlatter op her. Alle faste betalinger registreres i bankens centrale system og køres herfra. Din lokale klient er totalt underordnet hvad dette angår, så det er jo et klokkeklart bevis på løgn.

    #171620
    thsvForfatter

    Snak med din bank, den vil sikkert gerne hjælpe dig med et lån på 10.000 kr, hvor du afbetaler 1.000 kr hver måned, f.eks. som en kassekredit.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.