Idéer til et bedre debat-forum

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Nikolaj HendriksenForfatter
    Indlæg
  • #92118
    Nikolaj HendriksenForfatter

    Kære Mybanker-debattører!
    Vi er rigtigt glade for at I bruger vores forum og synes at det som oftest er nogle meget relevante problemstillinger her bliver diskuteret.

    Vi vil derfor gerne gøre vores debat-forum endnu bedre og lettere at bruge. Derfor kunne jeg rigtigt godt tænke mig at høre et par forslag til hvad I føler vil være godt af nye muligheder.

    I kan enten skrive som svar på denne tråd – eller via vores nye “ønske-liste" – hvor andre brugere også kan give jeres forslag stemmer: http://mybanker.uservoice.com/forums/108661-ris-ros-nsker-og-fejl?lang=da&;

    På forhånd tak 🙂

    Med venlig hilsen

    Nikolaj Hendriksen,
    Mybanker.dk

    #171272
    pppedeForfatter

    Det ville bl.a. gøre debatten bedre, hvis man ikke blev ledt hen på en ny side, når man skriver et nyt indlæg.

    #171276
    pppedeForfatter

    Og så bør nedenstående ændres – og det samme bør farven på ubekræftede brugeres indlæg også. Der er jo ingen grund til at gøre indlæg svære at læse, når de nu alligevel får lov at lave indlæg. Det er kun til irritation:

    Forfatteren til dette indlæg har endnu ikke bekræftet sin e-mail adresse overfor Mybanker.dk.

    #171282
    AnonymForfatter

    Jeg er enig med pppede omkring at man ikke skal hen på en ny side. ( I kan evt. se hvordan det er opbygget på http://www.finando.dk (ikke reklame 🙂 ), hvor jeg synes det er behageligt at man kan se hvad man skal svare på mens man svarer 🙂

    #171372
    AnonymForfatter

    Det ville godt nok være lækkert, hvis man i sin profil kan angive, at man vil trådene sorteret, så nyeste kommer først. og hvis det virker

    #171374
    Michael01Forfatter

    At man kan redigere i det man har skrevet samt en lille ting, at at man selv kan ændre email adresse, hvis denne skiftes

    #171376
    AnonymForfatter

    Annoncer:
    – Ingen annoncer mellem indlæggene i en tråd. Især de store, farvestrålende annoncer for Nykredit er forstyrrende.
    – Ingen annoncer for firmaer, der tilbyder lån på ublu betingelser.

    Antallet af debatter:
    Der findes en debat under Bank, en debat under Hurtiglån og en debat under Realkredit. Og man bliver automatisk ledt ind til debat under Bank, når man vælger “Debat", så kun de, der har for meget tid, beskæftiger sig med indlæg og spørgsmål i de andre debatter.
    Der er ingen grund til at have 3 forskellige debatter – saml dem til én.

    Begrænsninger:
    – Når en tråd er ældre end 2 år, skal der ikke kunne skrives flere indlæg (emnet er formodentlig ikke længere relevant).
    – Når der ikke har været nye indlæg til en tråd i 6 måneder, lukkes der for nye indlæg. Emnet er nok ikke længere aktuelt, og man kan altid åbne en ny tråd.
    – En bruger kan max. skrive 3 indlæg til den samme tråd pr. dag. Det kan muligvis højne kvaliteten i debatten.

    #171380
    AnonymForfatter

    Er enig i alle Toves forslag, på nær dem med reklamer. De rører mig ikke og det er fint, der skal tjenes lidt.
    Og er også uenig i denne:
    “- En bruger kan max. skrive 3 indlæg til den samme tråd pr. dag. Det kan muligvis højne kvaliteten i debatten."

    Det er ikke løsningen. Det vil skade aktiviteten på disse fora, som allerede er lav af andre årsager.

    Og så mere moderation. Ikke censur, men mere fokus på hvilken atmosfære man vil skabe, for at nye skal føle sig velkomne.

    #171386
    AnonymForfatter

    helt klart en fordel, hvis man kan rette sit svar – men det giver desværre også mulighed for at ændre indhold, så trådens “sammenhæng" fuldstændig mistes.

    #171388
    AnonymForfatter

    liste over indlæg ud fra bruger

    #171396
    KrisserForfatter

    Jeg vil foreslå at skifte til en færdig forumsoftware, som f.eks. phpBB. Det giver stort set alle de features som der er nævnt her i tråden, og som vil kræve en del tid at udvikle selv. Samtidig er det gratis, og formentlig sikrere end Mybankers løsning.

    #171398
    AnonymForfatter

    Det er ikke på dansk sprog eller er der en indstilling, jeg fandt ingen og Chrome kunne heller ikke oversætte ?

    #171400
    AnonymForfatter

    Fandt ud af at der skulle downloades dansk sprog, hvem finder lige det under language

    #171404
    testForfatter

    Der mangler først og fremmest debat.

    #171822
    Nikolaj HendriksenForfatter

    Kære allesammen,

    Mange tak for alle de gode indlæg! Vi har lagt dem ind i vores feedback-forum, så I er velkomne til at stemme på de funktioner som I mener er vigtigst, så tager vi dem i den rækkefølge.

    http://mybanker.uservoice.com/forums/108661-ris-ros-nsker-og-fejl?lang=da&;

    Med venlig hilsen
    Nikolaj Hendriksen, Mybanker.dk

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.