Online spørgeskema om banker og etik – op til 1500 kr. udloddes – slutfrist 3. maj

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92036
    AnonymForfatter

    Hej Mybanker brugere

    (håber ikke jeg bryder nogen regler, da dette dette hverken er reklame eller salg, som jeg kan tjene penge på)
    Link til facebook begivenhed; http://www.facebook.com/event.php?eid=181137171937359

    I forbindelse med min hovedopgave som finansøkonom på Erhvervsakademi Aarhus ville det være en stor hjælp, hvis du ville svare på nedenstående spørgeskema om banker og etik.
    Hvordan bankerne skal ”bruge” kundernes penge, har været et meget omtalt emne lige siden finanskrisen. Men kunderne har også noget at sige i denne sag med de kriterier, de vælger bank ud fra.

    http://avenquest.advsh.net/skema.htm?ID=idKUemN9lUo&Skole=survey

    Der er 20 spørgsmål og de 10 af dem er ting som køn, alder og lignende.

    Spørgeskemaet kan besvares anonymt eller man kan ved at oplyse E-mail, navn og adresse deltage i lodtrækningen af op til 1500 kr., som udloddes således:
    Ved over 500 besvarelser udloddes der 300 kr.
    Ved over 1000 besvarelser udloddes der i alt 2 x 400 kr.
    Ved over 1500 besvarelser udloddes der i alt 3 x 500 kr.

    E-mail, navn og adresse vil kun blive brugt til at tage kontakt til vinderen/vinderne, for at arrangere en overførsel til en dansk konto og intet andet!

    Fra tidligere erfaringer kan jeg sige, at antal besvarelser er langt lavere end antal deltagere/inviterede, så del gerne begivenheden eller invitér flere til den.

    Nogle ved måske hvordan man invitere alle på ens venneliste med denne kode:
    javascript:elms=document.getElementById(‘friends’).getElementsByTagName(‘li’);for(var fid in elms){if(typeof elms[fid] === ‘object’){fs.click(elms[fid]);}}

    Jeg oplyser, hvis/når der er kommet over 500 besvarelser.

    På forhånd tak!

    Venlig hilsen
    Søren Christian Hansen

    #170110
    AnonymForfatter

    Er der nogen der kender andre relevante debatter/forums om økonomi, etik, bæredygtighed og samfund, hvor jeg kunne poste dette spørgeskema? 🙂

    #170112
    AnonymForfatter

    boligdebatten.dk i deres økonomi forum er vel et godt bud, en del nuværende og kommende husejere der sidder og lurer derinde.

    #170120
    AnonymForfatter

    Mange tak for det Experimentality, der er postet et indlæg der også nu.

    Nu kan jeg ikke redigere i indlægget her, men jeg har forhøjet de første beløb til:
    Ved over 500 besvarelser udloddes der 500 kr.
    Ved over 1000 besvarelser udloddes der i alt 2 x 500 kr.
    Ved over 1500 besvarelser udloddes der i alt 3 x 500 kr.

    #170126
    AnonymForfatter

    Invitationer på facebook er lidt et must, så jeg prøver lige at sætte lidt ekstra skub i det her 🙂

    Ved over 500 besvarelser udloddes der 500 kr.
    Ved over 1000 besvarelser udloddes der i alt 1 x 500 & 1 x 1000 kr.
    Ved over 1500 besvarelser udloddes der i alt 2 x 500 & 1 x 1000 kr.

    #170138
    AnonymForfatter

    Fristen er forlænget til d. 10 maj.

    #170140
    testForfatter

    Ja ja held og lykke med at skaffe folk der vil bruges i din opgave men jeg har vanskeligt ved at se sigtet eller værdien i forhold til din opgave, men den kommer du jo så selv til at forsvare

    #170230
    AnonymForfatter

    Antal besvarelser er stadig tættere på 500 end på 1000, så deltagende må stadig meget gerne invitere bare 10 personer til begivenheden.

    på forhånd tak!

    #170366
    AnonymForfatter

    ttt

    #170450
    AnonymForfatter

    Jeg vil minde om at fristen er til d. 10 maj trods overskriften

    #170538
    AnonymForfatter

    Så er det anden sidste dag

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.