må banken godt videregive oplysninger om mine kontoer til mine forældre ?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92035
    AnonymForfatter

    Jeg har et spørgsmål…

    Mig og min søster fik her i weekenden en påskegave fra mine forældre fordi de nu har solgt deres hus. Vi fik hver 100.000 kr.

    Min søster fik sine direkte overført til sin konto… hvor jeg derimod – fik et brev om, at de pr. 1.5.2011 indløser mit banklån og at de resterende 50.000 kr. vil blive sat ind på en konto som de så administrerer.

    Det undrer mig en smule, at de har kunne tale med min bankrådgiver uden min viden om hvad jeg har tilbage på mit banklån.

    Min mor har for 2 år tilbage haft kontrol over min netbank. MEN det fik jeg ophævet ved personligt, at henvende mig og få hende slettet. Dvs. der ligger ingen fuldmagt i banken mere.

    Nu læser jeg lovgivning til dagligt på kommunomuddannelsen. Og jeg vil jo mene, at banken har overtrådt persondataloven ved at videregive sådanne oplysninger… OG det PISSER mig temmelig meget af, at banken uden min indblanding bare sådan lader folk, få oplysninger til mine bankforhold.

    Ikke at jeg ikke er glad for at jeg så er færdig med mit banklån, MEN vil da ikke have de bare oplyser hvad jeg skylder

    #170106
    testForfatter

    Er det præcist 50kkr? Hjalp det på vreden?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.