Ny bank

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91980
    AnonymForfatter

    Sidder her og vil finde mig en ny bank, både grundet dårlig rådgivning og ja, fordi jeg er kommet til en ny by.

    Men men. Hvad skal jeg lede efter i en ny bank? Skal det kun være gode renter på opsparing eller hvordan ser det ud?

    Det skal være en bank med mulighed for at lave diverse forsikringer i angående indbo, ulykke og diverse.

    Er fra Hjørring og bor i lejet lejlighed. Ved ikke lige om man kan bruge flere oplysninger til at lave kriterier udfra.

    Håber på nogle gode forslag 🙂

    På forhånd tak.

    #169534
    thsvForfatter

    Din indgangsvinkel til banken er forkert!

    En bank skal koncentrere sig om bankforretninger, og overlade forsikringer mm. til andre virksomheder.

    Vi er endog meget tilfredse med Nordea efter skiftet fra Eik bank, og vi har nu en personlig rådgiver, selvom vi ikke trækker store veksler på ham, da vi selv ordner det meste.
    Vores forsikring er hos Gjensidige, og kan ligeledes anbefales, omend deres husforsikring er alt for dyr, andre muligheder kunne være GF eller Alka.

    Måske er tiden inde for at prøve den blå bank, der forsøger at tillokke nye kunder med hypnose ?! 😉

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.