højeste indlåndskonto unden bindning ?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91972
    AnonymForfatter

    hvor kan jeg få den indlånskonto uden bindning har kigget lidt på my banker opasparingskonto hvor den højste var på 2,05 % jeg mener at jeg
    her inde et sted i indlægene læste der var en der fortalte noget om man kunne få 2.5 % i rente uden bindning hvlikken bank kunne det mon være???

    håber i vil hjlpe mig på forhånk tak!!!!!!!

    #169452
    AnonymForfatter

    det er svært at finde over 2%, prøv EIK-bank Højrentekonto 2012

    #169454
    AnonymForfatter

    Det findes desværre ikke i øjeblikket . Indlånsrenterne ligger desværre ikke så højt som man kunne tænke sig i øjeblikket . Kigger også selv for at finde de bedste priser. Håber snart renten ryger op men det er nok ikke sandsynligt . Det gode er at udlånsrenten så også er dejligt lav for tiden :-)))

    #169460
    AnonymForfatter

    se http://www.bankmedhjerte.dk uden binding
    -hvis det ene og alene er den højeste rente du går efter, og ingen binding

    #169464
    AnonymForfatter

    BankMedHjerte giver jo kun en høj rente hvis du også har et udlånsprodukt hos dem!

    #169466
    AnonymForfatter

    Hvor har du det fra? Jeg har været inde på min konto, og det ser ud til renten beregnes dag for dag – med 2,05%.
    Uden at jeg har lån af nogen art hos dem.
    Men man kan jo ganske vist ikke lade være at funderer over, hvorfor de kan give 2% når ingen andre kan.
    Men uden filialer så er der jo visse besparelser.
    Så vidt jeg har forstået er det en filial af en svensk bank.

    #169468
    AnonymForfatter

    Så vidt jeg ved så skal man være medlem af FDB / COOP for at ha konto hos bankmedhjerte så helt uden bindinger er det ikke . Medlemskab er jo også en årlig udgift .

    #169470
    OBSForfatter

    Jeg skrev til dem og spurgte til netop dette da jeg opdagede at de havde ændret tilbuddet om (p.t.) 2,05% i rente på Fairtradekonti.

    Beskeden fra dem var at på nyoprettede konti ville man kun opnå de 2,05% hvis man også samtidig havde udlånskonti, mens eksisterende konti fortsat ville blive forrentet med 2,05% uanset om man havde udlånskonti eller ej.

    Så konti der var oprettet før ændringen forrentes fortsat med 2,05% mens nye konti kun opnår dette hvis kunden samtidig har en udlånskonto.

    #169472
    AnonymForfatter

    EIK-bank højrentekonto giver 2% uden betingelser

    #169476
    OBSForfatter

    Desværre ikke mere. Højrentekontoen i EIK Bank lukkede for indskud den 15. marts.

    #169496
    AnonymForfatter

    Overvej korte bindingsperioder – FIH giver pt. 2,15% ved 3 måneders binding og 2,35% ved 6 måneders binding.

    #169510
    Nicolai BForfatter

    Det årlige medlemskontingent vil dog for de fleste være absolut overkommeligt.
    Beløbet er kr. 0,00.

    #169512
    Nicolai BForfatter

    Ovenstående var et svar til rene sabry.

    #169514
    PD 99Forfatter

    Spar Nord tilbyder – angiveligt – nu 2,6% både til umyndiggjorte OG andre:

    http://epn.dk/brancher/finans/bank/article2381622.ece

    Jeg kender dog ikke vilkårene og kan ikke finde produktet på deres hjemmeside.

    #169548
    AnonymForfatter

    ja så bliver nye kunder jo nødt til at oprette en udlånskonto, på f.eks 100 kr
    men hvad det så koster i gebyr!!!

    og medlemsskab af coopdanmark, som andre har nævnt er jo kun en engangsudgift, måske stadig på 50 kr.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.