Erfaringer med Danske Bank ?

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Indlæg
  • #170662
    AnonymForfatter

    Nej det skulle de ikke en tandlæge er ikke nødvendigvis livstruende det at man ikke kan trække vejret er lige som ret vigtigt. Da det skete havde vi næsten lige mødt hinanden så hvad han havde lagt til side eller ej var jeg ikke rigtig herre over. Og jeg selv var lige flyttet eller det vil sige jeg forsøgte at flytte min adresse men da jeg under en måned før havde ændret min adresse af andre oversager ja så kunne kommunen ikke flytte den igen og det kunne de bare ikke finde ud af at fortælle mig så jeg gik uden indkomst i 3 måneder før de fik det løst da jeg ikke efter mit sidste job så kunne melde mig på kontanthjælp (af heldbredsproblemer både fysisk og psykisk, depression og angst) så jeg kunne ikke rigtig gøre noget for at lægge til side. Men ja jeg er i rki som jeg desværre endte i efter jeg mistede mit job. Men jeg forsøger da at få styr på det så godt som jeg nu kan på min kontanthjælp. Ja føler mig måske lidt trådt på måske fordi folk kan sidde her og dømme folk uden aldrig at vide alle detaljer om de personer som i dømmer. Nogle kommer i rki fordi de mister job og ikke længere kan betale på lån osv som de optog da alt så godt ud andre har været ude for andre personlige ting der gør de måske ikke længere er istandsat til at betale og så er det selvfølgelige dem som er ligegyldige. Så synes bare at i er hurtige til at dømme og komme med i må bare tage jer sammen og folk som jer må bare gøre lidt mere osv osv. Men hvad vil i gøre hvis i en dag kommer ud for noget der evt gør i ikke kan betale eller der sker en tragedie i jeres familie der gør i ikke er istand til at overskue økonomi og tingene bare lige sp stille falder fra hinanden ogvi søgte råd og vejledning er sted som her og folk så bare talte ned til jer, talte til jer som pm i intet er værd og en helt anden form for menneske end jer. Så tænkt lidt over hvordan i tiltaler folk på. Konstruktive råd og kritik er fint men gør det på en ordentlig og sober måde vi et mennesker ligesom jer

    #170666
    testForfatter

    Hold da op for en gang vrøvl. Naturligvis lades man ikke uden medicin til en videre behandling når man udskrives fra et hospital, hvis en mangel på behandling er livstruende. Du har lige mødt manden men tager et møde med banken.
    Brug samme energi som du bruger på nettet på at få styr på dit liv.

    #170674
    AnonymForfatter

    det er skam ik vrøvl. du får jo ikke medicin fra et hospital til at klare den i 14 dage. han fik til 2 dage.

    og ja det gjorde jeg mht til banken, jeg havde fuldmagt til hans konto og det har jeg stadig. så ingen vrøvl der.

    har skam så meget styr på mit liv som jeg kan have.

    #170680
    testForfatter

    Nå du lovede da ellers det var sidste kommentar? Du har ikke kendt han ret længe men har fuldmagt til hans konto? Ok ja nettet er jo tålmodigt. Det kan slet og ret ikke passe at i kan spare 500 kr op og kan i ikke det er det sku heller ikke danske banks problem. To dage er rigeligt til at finde en løsning

    #170682
    AnonymForfatter
Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.