Kan jeg lease?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91953
    AnonymForfatter

    Hejsa 🙂

    Jeg overvejer at lease en bil, men inden jeg begynder at rode mere i det, ville jeg høre om en årlig A-indkomst på 160.670 før skat er nok til at man bliver kreditgodkendt? Eller hvor meget skal der til? 🙂

    Jeg håber på positive svar!

    Vh. Louise

    #169180
    MichaelForfatter

    Formentlig ikke, men du skriver intet om dine udgifter og hvad du har af opsparing.

    #169182
    AnonymForfatter

    Når alt er betalt, inkl. forsikringer og afdrag i bank på en evt. bil, har jeg omkring 7500 tilbage. Opsparing har jeg ingen af, men låner førstegangsydelsen i banken. Bilen jeg vil lease koster 1475 pr. måned, førstegangsydelsen er på 20.000

    #169184
    MichaelForfatter

    Du må jo prøve at opstille et budget. Husk forsikring på bilen, grøn ejerafgift og brændstof.

    #169186
    AnonymForfatter

    Jeg har opstilt det hele og har lagt et budget. Jeg synes jo godt at jeg ville kunne få det til at løbe rundt, vi er kun min søn og jeg. Men jeg ved jo ikke hvordan et firma foretager en kreditvurdering. Hvad de ser på. Jeg ved at de skal have lønsedler og årsopgørelse fra skat – men jeg forstår ikke proceduren 🙂

    #169188
    MichaelForfatter

    Jeg kan ikke få dine tal til at stemme. Du har 7500 når alt er betalt ud af en bruttoløn på 13.333 kr. hvilket vel er omkring 10.000 netto efter skat.

    Hvordan kan du afholde husleje, varme, vand, el og bilen inkl. det nye lån for 2500 kr?!

    #169190
    AnonymForfatter

    Har trukket alle mine årlige udgifter fra mine indtægter. Har medregnet børnepenge, børnefamilieydelse og boligsikring i det årlige budget, og så har jeg splittet det ud på 12 måneder 🙂 det er ihvertfald sådan min bank har foreslået at mit budget kunne lægges 🙂

    #169240
    AnonymForfatter

    Leasing er ved at være det helt rigtige tidspunkt at gå ind i nu, bl.a. fordi ca. 30% af alle nye biler er leasing. Det betyder at om 3år og frem, svømmer markedet i billige brugte leasing biler.

    Er leasing så også det helt rigtige for dig – brug lidt tid her: http://www.forbrug.dk/Test-og-raad-foer-du-koeber/Biler/Billeasing

    Leasingselskabet ser på din evne og vilje til at betale. Et tilbud er altid gratis og er først bindende når du sætter din underskrift på kontakten.

    Mange bilmærker har deres egne leasingtilbud og kan ses hos forhandlerne, ellers prøv at kigge her:
    http://nordania.dk/da-dk/privat/loesninger/privatleasing-af-bil/Pages/Privatleasing-af-bil.aspx

    Go’ jagt!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.