Kapitalpension – udbetaling/nyplacering

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Indlæg
  • #169298
    HalliHalloForfatter

    Du må gøre som du vil KlogeÅge, jeg er da fuldstændig ligeglad.

    Endnu engang, grunden til mit indlæg var ligesom et spottende indlæg overfor aktuaren og andre som var så ivrige efter at oplyse indkomstforhold m.v. At der er tale om et fakeindlæg er der ingen tvivl om. En aktuar som lige dumper ind her og oplyser så andre personlige forhold, og så aldrig hører fra ham mere, tænk, den skal I længere ud på landet med.

    Jeg har også bemærket mig, at mange i flæg får nye navne herinde, jeg er faktisk en af de få der ikke skifter, og kalder sig OBS, TPX og HLR, alle som også har været efter mig. Disse indlæg kan man så efterfølgende ikke spore, meget smart, ikke? Og sikkert gjort bevidst.

    Da der tidligere har været nogen der harfået oplyst, at Mybanker selv producerer en vis del af spørgsmålene, så ligger hunden sikkert begravet der vedr. din aggressivitet overfor mig, hvorfor jeg med næsten 100% sikkerhed kan sige at du er del af foretagenet.

    Jeg har ikke læst korrektur, så undskyld evt. fejl.

    #169314
    RedaktionenForfatter

    Kære Hallihallo

    Jeg skriver, fordi du komme med mange udfald og faktuelle fejl.

    1) Mybanker producerer ikke indlæg på denne debat. Forklaring: vi har ikke tid og kan under alle omstændigheder altid komme til orde i vores egne nyhedsbreve, i blogs rundt omkring på nettet, og ikke mindst i aviser, tv og radio.

    2) Vores brugere er ikke 75% bistandsklienter, idet mere end 75 % af vores bruger har en personlig indkomst på mere end end 25.000 pr. måned. 69 % bor i eget hus, 9 % bor i andelslejlighed. ( Kilde: undersøgelse April 2010 blandt 31.000 nyhedsbrev brugere på Mybanker, hvoraf 1800 responderede ) Så her skyder du helt forkert.

    3) Vi er istand til at finde debatbloggere via IP-adresser og kan derved sikre at der ikke sker misbrug af vores debatforum.

    Jeg vil derfor bede dig og andre om at holde en god og redelig tone og istedet hjælpe den meget kompente målgruppe, som bruger vores debatforum, selv om nogle der lige er kommet på vores hjemmeside for første gang, måske spørger om områder som allerede er besvaret. Der er pt 54.000 indlæg, så det kan være vanskeligt at overse alle.

    Vi ser helst at I lader være med disse personlige svar/angreb på hinanden, som kan afspore debatten.

    Hvis nogen er i tvivl om vores regler kan du blot tage linket http://www.mybanker.dk/om_mybanker.dk/forretningsbetingelser/vis_artikel.html?id=60

    Med venlig hilsen

    John Norden
    Mybanker.dk

    #169320
    HalliHalloForfatter

    Hej John,

    jeg syntes bare det er lidt synd at en ellers god brevkasse skal overfyldes med fakeindlæg. Kan på stående fod nævne mindst 10 indenfor de sidste par måneder, men jeg behøver vist ikke at give eksempler på disse. Personerne bag disse indlæg går oftest hurtigt i selvsving, hvis ikke de får ret.

    Jeg tror da heller ikke at det er jer selv, der laver disse spørgsmål, men det må i mine øjne være nogen ynkelige stakler, der må kede sig frygteligt meget.

    Men i princippet kunne det jo godt være jer selv, der var ivrige deltagere i debatten for dermed at “holde gang i den", hvis nu der kun var 10-20 faste læsere eller brugere af brevkassen.

    #169326
    RedaktionenForfatter

    Hej Hallihallo

    Men det er det ikke!, og derfor skriver jeg indlægget for at fjerne alle misforståelser eller myter herom.
    Mybanker har meget begrænsede resourcer, da det er en forretning, som skal køre, og vi har derfor stor glæde af de mange frivillige og vidensøgende, som bruger og kommenterer på vores debatforum. Jeg har personligt være inde med 79 indlæg siden 2006.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    John Norden

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.