Bankers indberetning til skat af 2010 oplyninger.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • JydenForfatter
    Indlæg
  • #91898
    JydenForfatter

    Er der nogen der ved hvornår pengeinstitutterne skal være færdig med at indberette renter m.v. for 2010 til Skat, så man kan få tidlig årsopgørelse ?

    Jeg har et enkelt pengeinstitut hvorfra der endnu mangler nogle oplysninger,

    #168546
    AnonymForfatter

    Baseret på skat.dk for mig mener man kan beregne 2010 skatten med indberettede registerdata fra 1/3 så er sidste indberetningsdag på mandag.

    #168548
    AnonymForfatter

    Der ligger såmænd allerede masser af registrerede tal hos skat, hvis ikke dem alle.

    Log på, gå ind i skattemappen, vælg personlige skatteoplysninger mv. I de relevante underpunkter kan du finde tallene.

    Jeg kunne se at tal/data fra bankerne kom ind i slutningen af januar.

    #168554
    AnonymForfatter

    Seneste rettidige indberetningsdato var 20. januar.

    #168558
    JydenForfatter

    Jeg har også længe kunnet se langt det meste, men fra en enkelt bank mangler jeg oplysninger om indberetning på 2 konti. Jeg har 2 gange haft kontakt med banken, men får en søforklaring fra dem, og det sidste jeg fik og vide i fredags var at det var tidligt nok at de indberettede i løbet af uge 9. De gik dog presset med til at oplyse at de havde haft flere henvendelser fra kunder om det samme, men nogen sidste dato for indberetning fra dem ville de ikke ud med.

    #168562
    AnonymForfatter

    Banken har nok problemer med deres IT-systemer, siden de ikke har fået indberetningerne afsted.

    Den 20. januar er den dato som myndighederne har fastsat som seneste indberetningsdato.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.