ullige vurdering? Hvordan kunne Erik Skov og Frue blive ved?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91890
    AnonymForfatter

    Efter sagen har rullet med Erik Skov og Frue i medierne, så er jeg mere og mere kommet til den konklusion at hvis du bor på en fin adresse, så får du langt længere snor end hvis du bor i et almindelig villakvarter i Brønshøj.

    Hvis jeg lånte 10.000 kroner hos Acceptcard og dropper at betale afdrag og får 3 x rykker. Så sender de mig jo til Inkasso og sætter mig i RKI.

    Plus jeg kunne da slet ikke kan gå ud til f.eks. Ekspresbank og låne 10.000 kroner igen, hvis såfremt Acceptcard havde registret en i RKI.

    Det virker virkelig som at de danske kreditbanker og almindelige banker bør gå til gevaldig selvransagelse efter den her sag. For ellers så viser det jo at de udføre en ulige kreditvurdering!

    For en dårlig kunde som bor i Hellerup er vel lige så dårlig som en dårlig kunde der bor i Brønshøj?

    #168434
    AnonymForfatter

    DE riges lort lugter altid bedre.

    #168442
    AnonymForfatter

    Man kan vist ikke sige at nogen der skylder 10 mio væk netto er rige? 🙂

    Men ja, hvis du kan låne pengene et sted og betale det andet inden du ryger i rki og blive ved på den måde.. ser det da sikkert godt ud på papiret. Men knapt så godt i realiteten.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.