Nykredit problemer i kundeservic?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91841
    AnonymForfatter

    Vi har haft 2 uheldige oplevelser med nykredit Holbæk/kalundborg. 3 ugers ventetid på behandling af låneansøgning til huskøb. Dvs. at alle relevante papir blev indleveret med det samme.
    Real kredit danmark og egen bank var ca. 1 uge om at komme med deres lånetilbud.
    telefon møder bliver holdt flere timer for sent.
    Er det normalt for nykredit? eller er de i problemer?
    Vi blev henvist til nykredit gennem nybolig. Lidt synd for nybolig at miste omsætning.

    #167688
    AnonymForfatter

    Nå, det er Nykredit der “ejer" Nybolig.

    #167690
    AnonymForfatter

    Ups.

    #168058
    AnonymForfatter

    Vi bruger Nykredit i Odense og vi har på det seneste også fået usædvanlig dårlig eller måske manglende behandling. Vi fik et brev om at vores rentetilpasnings lån skulle refinansieres og at hvis vi I den forbindelse ville ændre noget skulle vi henvende os til dem. Det ville vi gerne hvorfor vi kontaktede dem – først elektronisk hvor vi modtog et “sagsnummer" fik at vide at vi ville blive kontaktet hurtigst muligt. Det blev vi så ikke – da konen ringede ind for at spørge fik hun at vide at henvendelsen vist var sendt til Kerteminde, da det jo er den kommune vi bor I – men der havde de jo ikke os som kunder så det var der jo ingen der havde taget sig af. Så prøvede vi flere gange at ringe, hvortil de sagde at de ville ringe tilbage…

    Nå, men vi endte med at tale med dem over telefonen og forklare at vi gerne ville sætte den månedlige ydelse op, hvilket så ville koste 500 kr. Vi meddelte at det ville vi gerne og de ville så sende papirerne. Dem har vi netop nu modtaget (efter flere uger) – de omhandler dog i stedet opsigelse af lån, samt oprettelse af nyt, hvilket koster 20.000 kr. desuden er der vedlagt låne forsikrings papirer der er lige til at skrive under. Man skal ikke være særlig godtroende før man lige pludselig har brugt +30.000 kr. Der er også papirer med til underskrivelse hvor de frakender sig al ansvar idet de man jo ikke har været til et egentligt rådgivnings møde.

    #168066
    HalliHalloForfatter

    Hvad så Ykok, vil så flytte over til RD? Eller tror du at du kan fortsætte kundeforholdet med dem efter den oplevelse?

    Min anfefaling: Tag kontakt med dem igen, så uoverensstemmelserne kan blive ryddet af vejen på en for begge parter tilfredsstillende måde.

    #168072
    AnonymForfatter

    Min kæreste har problemer med Nykredit i Aalborg hvor han er blevet erhvervskunde. Det er 4 måneder siden, men pt har han endnu ikke modtaget hans visa dankort (det har de to gange ringet og sagt var på vej – senest for en måned siden). I første omgang var de næsten to måneder om at oprette ham i deres system selvom de sjovt nok forlangte betaling med det samme.

    Jeg tror det ender med at han forlanger pengene tilbage da han er lidt træt af denne dårlige service. Da han jo er afhængig af en bankforbindelse til firmaet bruger han stadigvæk hans gamle Alm. Brand bank forbindelse, men da de er ved at udfase erhvervsafdelingen ønskede han så en anden bank – og Nykredit virkede fornuftig da de samtidig var åbne overfor at vi godt kunne købe hus selvom han ikke har hans familie i Danmark. Men ærlig talt så bør det ikke tage så mange måneder at sende et kort.

    #168074
    AnonymForfatter

    Jeg har været inde og undersøge at skifte – men lånet er forholdsvis lille og så vidt jeg kan se vil det derfor være for forholdsmæssigt dyrt.

    Og ja vi skal ned og tale med dem. Selvfølgelig – ellers får vi aldrig rettet vores lån. Så må vi bare se hvor meget vi skal kæmpe for at få et møde i stand med dem.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.