Sagsøgning af Amagerbanken

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91836
    AnonymForfatter

    Er folk bare generelt naive? Hvordan kan man følge “rådgivgivning" om at investere flere penge i Amagerbanken og tro alt er lykke?

    Jeg snakker ud fra artiklen: http://epn.dk/brancher/finans/bank/article2334467.ece

    Hvis alt var gået godt og folk havde scoret en gevinst på 25-50-100%, så havde man intet hørt af brokkeri over dette.

    Hvad har folk af holdningerne til denne “rådgivning", som folk åbenbart følger i blinde.

    #167648
    MichaelForfatter

    Typisk dansk. Når man taber penge så spiller man dum og påberåber sig dårlig rådgivning. Tjener man penge klapper man i og stikker pengene i lommen mens man udråber sig selv til en helvedes karl der virkelig kan det med penge.

    AB-investeringen (og nu tænker jeg på seneste emission) lokkede i den grad spillefugle til der så muligheden for at score en hurtig gevinst ved at købe til kurs 3 og sælge dyrere, men det skete så bare ikke for andre end nogle få. Køber man aktier i en bank der i den grad var på hælene – hvilket var alment kendt – ja så vælger man at løbe en kalkuleret risiko og nogle gange går sådanne galt.

    Så æd tabet og kom videre med livet.

    PS: Skal man vinde en retssag skal man kunne dokumentere at rådgiveren har udlagt det som en (næsten) 100% sikker investering. Det tvivler jeg stærkt på har været tilfældet uden jeg dog har læst emissionsmaterialet.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.