fuldstændig uoverskueligt gæld.

Viser 12 indlæg - 46 til 57 (af 57 i alt)
  • Indlæg
  • #167918
    MichaelForfatter

    skulle have stået “Gæld fra tidligere firmakonkurs har du selv afskrevet"

    #167920
    Pernille (17)Forfatter

    hvor har jeg angivet det henne at han har haft firma ???

    #167922
    MichaelForfatter

    Det er jo også det jeg skriver du selv har afskrevet! Hvilken form for gæld er der tale om?

    #167924
    AnonymForfatter

    Pernille du er efterhånden kommet med så mange løgnehistorier, at du ikke længere selv kan holde styr på løgnene!

    Du er ødelæggende for debatten, og jeg vil kraftigt opfordre Mybanker for at “banne dig" !

    #167926
    Pernille (17)Forfatter

    kan du fortælle mig hvad du mener der er løgn historier ???

    #167930
    MichaelForfatter

    Kom nu Pernille. De 300.000 stammer efter dit udsagn ikke fra hverken udlån fra banker/finansieringsselskaber eller fra en firmakonkurs.

    Hvilken type gæld taler vi så om?

    #167932
    Pernille (17)Forfatter

    ja hvad er der så tilbage man kan have gæld på ???

    #167934
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #167936
    MichaelForfatter

    Javel ja. Adskillige spørgsmål omkring dette og du kan/vil stadig ikke svare hvilket jo bare beviser at dine historier er løgne fra ende til anden.

    #167938
    AnonymForfatter

    Jeg kan se, at medicinen ikke virker efter hensigten. Du farer da i hvert fald i flint over ingenting.

    Men jeg mener faktisk det jeg sagde. Hvis du læser dine indlæg en gang til, vil du se, at du rent faktisk selv tror, at det er en formildende omstændighed at du har ADHD.

    Faktisk ser det ud som om, at du ikke helt selv kender til følgerne af sygdommen.

    En person med ADHD kan godt konsekvensberegne, hvilket vil sige, at du var helt bevidst om dine valg. Jeg vil nærmere kalde det ungdommelig kådhed, at man tror man kan låne sig til hele verden, og der er masser af tid til at betale tilbage i livet. Du er ikke den eneste der har begået den fejl, men en sygdom er det altså ikke.

    Man er godt nok ved at lade befolkningen være syg, lige så snart de ikke opfører sig som størtedelen af befolkningen. Ellers vil man vel heller ikke behandle for “shopoholics", som jo nok nærmere bør behandles anderledes end det bliver i dag.

    Men kort og godt, så burde du være voksen nok til nu at kunne sige, at du lavede en brøler, som du kun kan give dig selv skylden for – og ikke din bank eller sygdom.

    #167946
    Pernille (17)Forfatter

    så siger vi det !

    #229004
    Jesper724Forfatter

    Hej Azus

    Håber du er kommet ud af din gæld, siden du skrev indlægget for 7 år siden. Jeg leder efter en, der kan advare andre unge om risiko ved gæld og måske fortælle dem, hvordan de selv er kommet ud af gæld. Det er til en artikel, jeg skriver til dr.dk om unge og gæld. Mail mig, hvis du skulle have noget på hjertet.

    Mvh Jesper Knudsen, DR
    jkx@dr.dk
    29256608

Viser 12 indlæg - 46 til 57 (af 57 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.