Internetbank i Schweiz

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Jakob1979Forfatter
    Indlæg
  • #87222
    Jakob1979Forfatter

    Hej

    Jeg skal flytte til Schweiz i næste måned og skal derfor have valgt en bank i landet. Jeg har her i Danmark været glad for Scandiabanken da jeg har nok i en netbank.

    Er der nogen som kender en god schweizisk internetbank ala. scandiabanken eller basisbank? Eller måske en schweizisk webside ala mybanker.dk?

    På forhånd tak.
    Jakob

    #106936
    AnonymForfatter

    Ja, der findes jo flere hundrede banker i Schweiz, men de er oftest lidt dyrere end de danske,. men hvis du på google taster: Banken in Schweiz, så er der flere henvisninger til en udførlige lister over samtlige banker.

    Der findes både danske som Jyske bank samt SEB samt som sagt et hav af andre gode banker, men hvad anbefaler din kommende arbejdsgiver dig????? Spørg dog ham allerførst – han er vel den nærmste til at vejlede og rådgive dig……….

    Jeg håber du finder en god bank nede i alpelandet til at forvalte din “formue"

    #106938
    AnonymForfatter

    Ja, der findes jo flere hundrede banker i Schweiz, men de er oftest lidt dyrere end de danske,. men hvis du på google taster: Banken in Schweiz, så er der flere henvisninger til en udførlige lister over samtlige banker.

    Der findes både danske som Jyske bank samt SEB samt som sagt et hav af andre gode banker, men hvad anbefaler din kommende arbejdsgiver dig????? Spørg dog ham allerførst – han er vel den nærmste til at vejlede og rådgive dig……….

    Jeg håber du finder en god bank nede i alpelandet til at forvalte din “formue"

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.