Spørgeskema vedr. pension

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91721
    AnonymForfatter

    Kære bruger på mybanker.dk

    Jeg er igang med min hovedopgave på finansøkonomstudiet, som omhandler danskernes pensionsopsparinger samt deres viden på området.

    Derfor vil det være mig en stor hjælp, hvis du vil bruge de 3-5 min. det vil tage at udfylde mit spørgeskema. Spørgeskemaet er naturligvis anonymt.

    Kommentarer til spørgeskemaet kan skrives i nederste felt i selve spørgeskemaet, eller herinde i debatten.

    Jeg håber du har lyst til at deltage, og jeg siger på forhånd tak for din hjælp.

    Link: https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEhqNU4xLUJCY2hpR2dMYndQUlo4MUE6MQ

    Med venlig hilsen
    Michael Jensen, Odense
    Erhvervsakademiet Lillebælt

    #231052
    AndreasTJForfatter

    Hej Michael

    Vi er tre studerende, der er er i gang med eksamensopgave på HD studiet på Århus universitet.
    I forbindelse med faget Erhvervsøkonomisk metode, vil vi gerne undersøge danskernes viden om pensionsopsparing.
    Det vigtige i opgaven er ikke selve dataindsamlingen, men derimod selve metoden.
    Vi tænkte på, om det var muligt at se de svar, som du har modtaget, da vores eget spørgeskema ville indeholde stort set samme spørgsmål, som dem du har lagt op?

    Vi skal blot bruge svarene til at understøtte vores metode, hvorfor vi ikke har fået tid til at lave en egentlig spørgeskema undersøgelse.

    Håber du kan hjælpe.

    Med venlig hilsen

    Andreas

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.