Billån – Hvor meget?

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Indlæg
  • #165638
    AnonymForfatter

    Du mener vel “granske" løs 🙂

    #165642
    ForbrugerenForfatter

    Eller måske gnaske løs? 😉

    #165644
    HJLForfatter

    En vis mand kan lære noget selv af en tåbes ord.

    Er små raparationer det samme som småraparationer?

    Smålig er ikke det samme som små lig.

    Vi kan blive ved:
    Alle mennesker dør, men ikke alle der dør, har levet.

    Den, der ønsker at leve livet om, har overhovedet ikke levet. — Karen Blixen

    Drømme er det eneste man kommer sovende til.

    Mit budskab:

    Så spar dog op til en gammel spand, kør den i sænk og spar op til en dyr bimmer etc.

    Hvis du ikke kan styre dig (kender følelsen) så leas en bil så får du stabilitet i budgettet og du starter ikke “livet" (gældslivet starter tidligst ved 18 år.) ud med at gældsætte dig op over begge øre, den tid skal nok komme når du og familien skal til at have tag over hovedet 1 gang 🙂

    #165762
    thsvForfatter

    20-30% udbetaling er at foretrække.

    Er ved at købe en Chevrolet Spark til sønnen med 3 års forsikring inkluderet i købet, men over 12.000 kr i oprettelsesomk. for et lån på ca. 72.000 kr er lidt for voldsomt i mine øjne, man betaler jo reelt de 4.000 kr forsikringen giver i rabat selv.
    Den mdl. ydelse ved dette gebyr bliver 1.015 kr istedet for de 965, som der oplyses i brochuren.
    I følge det udleverede finansieringsforslag er der både et etableringsgebyr og og et ekspeditionsgebyr ved lånet udover oprettelse af lånekontrakt og gebyr for forsikringen.
    Staten skal have 2.300 kr af gebyret for tinglysning af pant i bilen.

    #165770
    MichaelForfatter

    Ja, de er smarte hos Chevrolet. Bemærk at den såkaldte “billige" forsikring ikke kan fås ved kontantkøb. Ingen tvivl om at forsikringsselskabet modtager et klækkeligt provenu af de vanvittige etableringsomkostninger.

    #165828
    AnonymForfatter

    jeg kan ikke helt forstå dit svar for det er rigtigt at man skal lægge en udbetling på min. 20%, men kopie af lønsedler og årsopgørelse og ansættetseskontrakt, gør man altså ikke. Vi købte bil for 1år siden og vi lagde bare udbetalingen.

    #165852
    ForbrugerenForfatter

    Og vi skulle både sende lønseddel og årsopgørelse, da vi lånte via forhandleren for et år siden. Det var så ikke hos Chevrolet.

    #166338
    Allan Kristensen (2)Forfatter

    du kan nøjes med 10% udbetaling hos http://www.bankmedhjerte.dk, hvis du er medlem af FDB og det er en miljørigtig bil, som du skal købe.

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.