PBS Aftale

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91676
    AnonymForfatter

    Jeg er ved at starte en ny virksomhed, som er internetbaseret.

    Havde sådan set alle ting på plads, indtil PBS fortæller mig at jeg skal stille 150.000 kr. på en konto som sikkerhed for dankortbetalings aftale. Grunden til at det er så højt, er at de siger at der er tale om højrisiko varer.

    Det er sikkert som det skal være, men det er meget svært for mig at mønstre sådan en sum, selv efter madressen og div. er tømt.

    Jeg har ringet til forskellige banker, for at høre om de kan hjælpe, og alle sammen vil kun yde et privat lån(forbrugslån), til skyhøje renter. Og det bliver for dyrt for min lille nystartede virksomhed.

    Der er ikke nogen af bankerne, som tilbyder andre løsninger en som så.

    Skal jeg droppe det hele, eller er der en person, som måske kender en løsning eller et forslag til hvad jeg evt. kan gøre.

    På forhånd tak for hjælpen

    Lennart

    #164980
    AnonymForfatter
    #165004
    AnonymForfatter

    Paypal kræver også en indløsningsaftale med PBS. Desværre, men har nu kikket på e-wire, men det er ikke særligt kendt.

    #165186
    AnonymForfatter

    Sludder du skal da ikke have en indløsningsaftale for at bruge PayPal?
    Men hvis du skal tage i mod Dankort skal du uanset hvad have en indløsningsaftale, da PBS har monopol.

    kr. 150.000 er godt nok meget i garanti. Må man spørger hvilken varer du sælger?

    //BJ

    #165208
    AnonymForfatter

    Jeg skal forhandle projektorer og computere og public displays. De er alle højt omsætteligt vare ifølge PBS

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.