Tjen 37.000 kr. om måneden

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91626
    AnonymForfatter

    Da flere skriver herinde om lån og hvordan de skaffer penge, er her et tip.

    Arbejde 10-15 timer ugentligt, læs alle succeshistorier og kommentarer fra danskere, arbejde hjemmefra på computeren via Internettet

    ——————————-

    PS! Arbejdet foregår på engelsk, så du skal nok lidt mere end “journalist" engelsk

    Pengene kan du få sendt hen, hvorhen i verden 🙂

    Indlæget censureret af administrator

    #164156
    AnonymForfatter

    Hold da op. Det var da helt fantastisk.

    Når noget lyder for godt til at være sandt, så er det for godt til at være sandt…..

    #164164
    AnonymForfatter
    #164166
    testForfatter

    tja mon ikke det koster et eller andet at få en konto oprettet. Hos galup forum er betalingen at man deltager i lodtrækninger

    #164172
    AnonymForfatter

    Hos Zapera kunne man opspare points og købe varer for dem.

    Jeg var med i lang tid og nåede at købe to små brevåbnere.

    #164184
    testForfatter

    tja det er nok sådan at folkende bag “surveys 4" lidt hurtigere ind os kommer til til “premierne" har faktisk vundet både et gavekort til blokbuster og en skål hos gallup som i øvrigt ikke tager noget for at deltage. Som der står på det andet link der er lidt ovenover tages der normalt ikke gebyr for deltager i undersøgelser. Var i øvrigt med i et andet internet panel men meldt fra igen. Fik rigtigt mange spørge skemaer hvor jeg efter at havde brugt lidt tid på dem fik oplysning om at jeg uden for målgruppe og IKKE fik point. Hos gallup deltager men i lodtrækningen også selv om man er uden for mål gruppen.

    men de 37000 kr er helt sikkert løgn

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.