Er ultra-loyale kunder forelsket i Amagerbanken?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • PD 99Forfatter
    Indlæg
  • #91613
    PD 99Forfatter

    Der findes i hvert fald eksempler på folk, der har været kunde i Amagerbanken i en menneskealder, og “kun skifter bank, hvis der sker noget drastisk".

    Læs artikel i Berlingske her:

    http://www.business.dk/finans/jeg-skifter-kun-bank-hvis-der-sker-noget-drastisk

    Enhver bank må elske den slags kunder. Godt vi har bl.a. Mybanker for os andre, der gerne shopper rundt – konkurrence er sundt. 🙂

    #163960
    testForfatter

    søremeså han kom sku i avisen. jeg siger bare halihalo

    #163984
    Michael01Forfatter

    Jaaa

    Der kan man bare se 🙂

    Nu må vi se, hvad der sker, når ligene falder ud af skabene

    #164012
    AnonymForfatter

    Okey??

    #164142
    HalliHalloForfatter

    Ja, vi er mange trofaste Amagerbankkunder, som håber på at den ikke går nedenom og hjem.

    Selv den General Prier er ikke mere sikker på at den går konkurs, hvilket han ellers har været i årevis iflg. utallige indlæg herinde.

    Og husk test, den der ler sidst ler bedst.

    #164150
    testForfatter

    alle disse følelser for en nemkonto. jeg hverken griner eller græder mere over en bank ind over en litter letmælk.

    har det virkelig så beget betydning for dig halihalo hvor din bistandshjælp går ind?

    #164194
    AnonymForfatter

    Enig med HalliHallo som er helt til grin. 🙂
    Vi slår os stadig på maven af grin.

    #164236
    HalliHalloForfatter

    Hjertelig tilbage på debatten til både KlogeÅge og Generalen (I tilmelder jer samme dag begge 2 og I er begge fortalere for DanskeBank samt hader AmBk, så er lidt pudsigt)

    Jeg kan forstå at du KlogeÅge mest er her igen for at udgyde dine giftigheder samt prøve at miskreditere andre brugere, men mon det fortsat er med Mybankers velsignelse?

    Elisabeth Ahrent har nemlig ellers tidligere skrevet at det skulle være et hyggeligt sted hvor alle kan komme til orde og ikke et sted man skal være hvis man kun er ude på – som dig – at yppe kiv.

    God weekend til alle….

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.