Gebyr på overførsel af børneopsparinger

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 31 i alt)
  • Indlæg
  • #106820
    AnonymForfatter

    Jo, mulighederne er mange,

    men med lidt god vilje ( kan nok ikke forventes),

    Ja, hvem sidder der bag skærmen,

    lige nu gør jeg,

    Jeg kunne da selv lige flytte min børneopsparing,

    hvorhen jeg ville,

    da jeg om lidt alligevel skal sidde og lave det arbejde som banken lavet for mig

    før i tiden, men nu skal jeg alligevel selv.

    SÅ HVORFOR SKAL DET VÆPRE SÅ DYRT AT FÅ BEDRE RENTE ?

    Jeg kan gratis flytte næsten alt andet selv !

    Lad ikke griskheden gå ud over børn, ingen tænker vidre på dem, lad OS.

    #106822
    AnonymForfatter

    Det er dejligt at læse JJ indlæg at der er en der se tingene fra
    børnenes synsvinkel, børn er ellers retsløse i vores rige samfund.

    Med venlig hilsen

    mor

    #106824
    MichaelForfatter

    Endnu mere sludder og vrøvl.

    Til Bosse: De 2X150 kr. der blev trukket, er de ikke blevet trukket fra din lønkonto eller anden konto? Dette var tilfældet da jeg selv flyttede min børneopsparing, dvs. for at skære det HELT ud i pap:

    Børnene mister IKKE EN KRONE – jeg betaler selv gildet, hvilket Bosse sandsynligvis også har gjort. Tværtimod får de mere ud af historien, da Bosse sandsynligvis har flyttet kontiene til en bank der giver højere rente. Mine børn får således 8000 kr. mere i den sidste ende.

    Skulle banken alligevel have trukket 2X150 kr. fra børneopsparingerne, ja så er det jo bare at fylde efter, ik? Så stop nu med de der tåbelige “børnene bliver flået"-indlæg, for det er jo simpelthen bare ikke sandt.

    #106826
    AnonymForfatter

    Bare fordi man ikke selv vil indrømme, at man har begået en stor kæmpebrøler ved på et tidspunkt at have valgt et forkert tidspunkt, så fremstilles det som om det er børnene det går ud over, hvilket – som Michael også skriver – noget vrøvl.

    Jeg håber dine børn kommer over det – og husk så også lige – at der er utrolig mange børn, hvor forældrene ikke har en eneste krone i overskud til deres børns fremtid. Tænk lige på i stedet for alt det brokkeri for et lille beløb, der ikke betyder alverden.

    #106828
    AnonymForfatter

    Rettelse…..Rettelse…..

    Der skulle naturligvis have stået pengeinstitut i mit indlæg i stedet for tidspunkt………………Jeg beklager.

    Og så bør man i øvrigt i skrive Alm. Grisk Bank A/S, bare fordi man ikke kan lige deres betingelser. Jeg er sikker på, at da du flyttede til dem i sin tid, var det det eneste rigtige i dine øjne…………..men desværre glemte du at nærlæse deres betingelser, før du tog din beslutning.

    Der er også kunder, der er glade for Alm.Brand…..,men jeg kender desværre ikke noget, men der er jo også tale om en lille “nichebank" i stil med Brask thomsens tidligere Finansbanken, som blev overtaget af Jyske Bank………………………og i denne bank kan man vist tale om gebyrer og individuelle udlånsrenter og vel også indlånsrenter i stor stil, og de har alligevel rigtig mange kunder samt et kæmpe overskud hvert, så en stor del må jo ikke forhandle sig frem til ordenlige rentesatser.

    Nå, men jeg ville jo blot oplyse, at mit tidligere indlæg indeholdt fejl.

    Hav en god dag allesammen…..

    #106830
    AnonymForfatter

    Det var da billigt……
    Jeg skulle ændre min puljefordeling i NORDEA-børneopsparing pris: 400 kr.

    #106832
    AnonymForfatter
    #106834
    AnonymForfatter

    Af Nordea er griske

    Det var da billigt……
    Jeg skulle ændre min puljefordeling i NORDEA-børneopsparing pris: 400 kr.

    Af JJ
    At Nordea er en SLEM gebyr grib, er der nok ikke mange der er i tvivl om.
    Nordea arbejder faktisk på kanten til det ulovlige med deres aager. Men
    det indtryk som Alm. Grisk Bank A/S ellers prøver at reklamere for, er det
    modsatte. Der var nok engang Alm-Grisk Bank A/S var “ny" og en reel god
    bank.

    Men lad os få nogle gode bud på banen om gode banker, glem de
    andre dødsyge banker, Kom med nogle bud på en positivt bankforbindelse ?.

    #106836
    MichaelForfatter

    Hvilken lov er det lige præcist, at Nordea opererer på kanten af?

    #106838
    AnonymForfatter

    Den moralske LOV

    #106840
    MichaelForfatter

    Det er en god idé, at kunne underbygge sine påstande med fakta. Når du anklager nogen for at bryde loven, ja så er det rigtig godt rent faktisk at kunne HENVISE til en konkret lov.

    #106842
    AnonymForfatter

    Har lige henvist til den, det er rigtigt det er god skik, men det har bankerne glemt i deres hast for at berige sig.

    #106844
    AnonymForfatter

    Til JJ

    Som NordeaAktionaer er jeg da glad for at de tjener lidt penge………….. Du skulle ikke vaere saa sur……………………. det er livet for kort til og tager for mange kraefter paa humoeret og helbredet………..bare spoerg din laege…………..og det koster dig vel ikke noget…………udover skattekroner……………ellers havde han jo nok ogsaa snydt dig med alt for hoeje priser…….iflg. din opfattelse. For hvorfor kunne han ikke lige snakke et kvarter gratis med dig. Det ville da vaere umoralsk at tage penge for dette lille stykke arbejde.

    Op med humoeret og betal dine gebyrer med glaede

    #106846
    AnonymForfatter

    Til Moro

    Har selv været investor i Nordea, men har solgt alt Nordea, lige nu.
    Som selvstændig ved jeg at man godt kan lave en rimlig god forretning
    uden at kunden skal føle sig røvrendt, og det gør Nordea kunder idag.

    Dit råd om hvordan det er at gå til lægen idag.
    For at være ærlig, så ved jeg det ikke.
    Er godt nok i den gruppe hvor jeg selv skal betale alt, for at gå til lægen.
    Men jeg er heldig, jeg har ikke sat mine ben hos en læge i 20 – 25 år.

    Men kom med et godt råd om en god bank, vi mangler det, tror jeg.

    Sur, nej lad de andre om det.

    #106848
    AnonymForfatter

    Hvad med Basisbank ???
    De ser da meget fornuftige ud…
    Er selv delvis selvstændig, ved siden af mit faste arbejde, og har p.t. Sydbank, men er ved at skifte til Basisbank….
    Lav rente

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 31 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.