Indlæg forsvundet ud i den blå luft.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • HalliHalloForfatter
    Indlæg
  • #91596
    HalliHalloForfatter

    I samme øjeblik jeg besvarede et indlæg omhandlende en pensionist, der havde mistet 5000 kr. på vej hjem fra banken forsvandt det fra Mybanker? Hvordan kan sådan noget lade sig gøre? Nogen der ved noget om det?

    Det drejede sig om et gammelt indlæg, vist med overskriftet: RKI-Dankort

    #163642
    AnonymForfatter
    #163648
    AnonymForfatter

    Hej.

    Indlægget der forsvandt – står under rki og dankort.

    #163650
    AnonymForfatter

    Og så forsvandt indlægget igen. Meget mystisk.

    Findes for forsiden under debat: Seneste indlæg:

    RKi og Dankort.

    #163652
    AnonymForfatter

    Debatindlægget, som er “forsvundet" findes under fanen “Hurtiglån".

    Debatindlæg på mybanker.dk oprettes principielt under 3 forskellige overskrifter:
    Bank, Hurtiglån og Realkredit. De tre grupper kan ses som som orange faner på siden, og hver gruppe har et underpunkt i venstre side, som hedder “Debat". Men da langt de fleste indlæg oprettes under Bank, er der ikke ret stor opmærksomhed på de indlæg, der findes under Hurtiglån og Realkredit.

    Overskriften “Debat: Seneste indlæg" viser debatten på alle tre grupper.

    #163654
    AnonymForfatter

    Tror kun der er to forskellige debatter, da bank og realkredit er den samme.

    Går du ind på fanen realkredit og trykker debat ender du på “forside>bank>debat" selvom det burde være “forside>realkredit>debat"

    Men du har ret indlægget findes under “hurtiglån"

    #163656
    AnonymForfatter

    Hvis jeg under hurtig lån trykker på “debat" ender jeg også på “forside>bank>debat"

    Max dårligt af Mybanker.

    #163658
    AnonymForfatter

    Hvis man trykker på “debat" i overskriften ender man altid på “forside>bank>debat" selvom man er under enten realkredit eller hurtiglån.

    Men hvis trykker på debat i venstre side ender man i det “rigtige" debatforum.

    Lav dog en samlet debat.

    #163660
    testForfatter

    nej halihalos fantastisk interessante kommentar er desvære overhovedet ikke forsundet. på den anden side hvis folk kun skulle skrive når de virkeligt havde noget at bidraget med ville der slet ikke være nogen debat, men jeg har nok bemærket mig at man kan være fri for i ihvertfald nogen af de kommentarer i de andre forummet her på mybanker. Så lave det endeligt Ikke om

    #163662
    HalliHalloForfatter

    Er der nogen der kan oversætte hvad “test" skriver eller mener?

    Er det nu også forkert at hjælpe en 41-årig desperat kvinde, der har pengeproblemer, med en godt råd.

    Så kom dog frem med et andet råd, hvis du ikke kan lide mit, men har efterhånden bemærket, at du blot er herinde for at tage pes på os andre og især måske mig.

    Det generer bare ikke mig, for jeg ved desværre at der findes sådanne afstumpede personer, der stedse ikke har andet at foretage sig end at kværulere og genere.

    #163668
    AnonymForfatter

    Ikke fordi mine indlæg er guldkorn, men jeg har oplevet, de bare forsvandt ud i den blå luft, selv om det var deltagelse i en løbende debat – måske fordi jeg er for længe om at formulere besvarelsen – eller?

    Jeg har ellers nogle synspunkter omkring de meget faste deltagere, der sviner hinanden til, fred være med dem, de ved ikke bedre.

    MEN hvorfor er det altid nogle få der dominerer debatterne med angreb på hinanden, og det er faktisk i alle de fora jeg deltager i, på mig virker det, som nogle hanekyllinger der puster sig op, men ikke har noget at have det i.

    Jeg synes, det er utroligt flot og prisværdigt nogen vil bruge tid på at hjælpe andre i en svær situation, men jeg synes ikke det flot at andre så bruger grimme ord for at fremhæve sig selv.
    Lidt eftertanke inden man høvler hinanden ned – i kender jo ikke hinanden fysisk, går jeg ud fra, rent faktisk kan det være din nabo;-D

    #163690
    thsvForfatter

    Max. dårligt af din browser, da jeg ender her:
    http://www.mybanker.dk/hurtiglaan/debat/

    #163696
    ForbrugerenForfatter

    I taler om to forskellige steder. Hvis du trykker på den Debat, som er lige til venstre for ordbog, så ryger man til http://www.mybanker.dk/bank/debat/ uanset hvilken fane man er inde på. Men hvis man f.eks. er under Hurtiglån og trykker på Debat lige under Alt om hurtiglån, ryger man til http://www.mybanker.dk/hurtiglaan/debat/.

    #163704
    AnonymForfatter

    Takker for præciseringen. Det var nemlig præcis det jeg mener.

    Ved nærmere eftertanke er det formentlig i orden at debatten til banker er placeret i overskriften, da dennes placering i venstre side ligger væsentlig længere nede end for “hurtiglån" og “realkreditlån"

    Men igen tak for præciseringen. Det gik lidt hurtigt i går. Men det gør det jo tit herinde.

    #163706
    AnonymForfatter

    Læs ovenstående.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.