Nu er i “Skraldespandsselskabet” – hvad nu?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91594
    AnonymForfatter

    Jeg er kunde i Eik bank. Jeg har en god økonomi, og er sådan set ikke bange for ikke at kunne finde en ny bank, men hvad kommer der til at ske? Kommer der en ny bank og giver et tilbud? Fra nu af vil jeg ikke forvente Skraldespandsselskabet fører en agressiv politik med henblik på at lokke kunder til 🙂

    #163500
    HalliHalloForfatter

    Gå ind på EikBanks hjemmeside, hvor der står at de forventer at banken er solgt inden jul.

    Endvidere kan du søge i gamle spørgsmål, hvor mange andre har spurgt om nøjagtig det samme.

    Ellers ville jeg ringe til banken og spørge?

    #163516
    testForfatter

    i realiteten er der ingen der ved hvad der sker med resterne af eik bank. man vil naturligvis forsøg at der få bare lidt af kreditorenes penge hjem hvis der kan findes en køber til bare noget af eik bank. Men jeg tvivler meget på at det bliver sådan et eller andet kanon tilbud du kommer til at modtage som kund

    #163540
    HalliHalloForfatter

    Mon ikke PFA Pension kunne være interessret i EikBank, men måske de nu er tilfredse med at være medejer af FIH-Bank, og som de vist måtte betale en pæn sum for.

    Vi får se……

    #163554
    thsvForfatter

    http://www.eikbank.dk/investor_relations/presse/pressemeddelelser/FS/Pages/default.aspx

    Som beskrevet her er eksisterende kunder uberørt af overtagelsen.

    Så hvad går dit spørgsmål på?

    Mere spændende, hvem der overtager de sørgelige rester af den før så stolte Skandiabanken, de fleste kunder med god økonomi er jo flyttet til andre banker nu, så der skal et virkeligt godt tilbud på bordet, for at lokke dem tilbage.

    #163664
    AnonymForfatter

    Mit spm. var foranlediget af den mærkværdige situation at være parkeret. Vi havde et par børneopsparinger i Løkken Sparekasse, som blev overtaget af Nordjyske, og der sov vi i timen da renten var markant lavere end gns. Jeg er stoppet med den praksis at købe garantbeviser mv. for at opnå “gode" vilkår.

    Mao. kan vi lige så godt nu begynde at kigge os om efter en ny bank.

    Tak

    #163710
    Jens1Forfatter

    Jeg tror stadig der er en del, også med god økonomi der er blevet i Eik Bank, efter overtagelsen, og håber at de bliver overtaget af en fornuftig Bank. Gerne SkandiaBanken, så det igen er fornuftigt at være kunde.
    Så jeg afventer, men er det ikke det rigtige sted for mine penge, kan de ikke se min bag for skosåler.

    #163712
    AnonymForfatter

    Det er netop problemet for en kommende køber. Den solide del vil have gode vilkår. Mange solide kunder i en internet bank er nogen af de mest illoyale kunder i dette land, så de smutter hvis de ikke kan lide lugten i bageriet.

    Tror faktisk ikke banken er et specielt godt kø.

    Læste på Business.dk at Eikbank overtog 120.000 kunder fra skandiabanken. Nu er der kun 70.000 tilbage, men 20.000 kunder smuttede før Eikbank blev overtaget af FS i slutningen september.

    Eikbank Danmark er død.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.