Kreditkort

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • luffe palsborgForfatter
    Indlæg
  • #91592
    luffe palsborgForfatter

    Jeg ville gerne have et kredit kort, enten mastercard eller american express eller måske diners.

    Jeg har dog fået afslag alle steder.
    Hvad kan dette skyldes ?

    Jeg har intet job pt. så min indkomst er lav men det er mine udgifter også.

    Jeg har en opsparing og skal således kun bruge kortet pga. fordele det giver og ikke pga. kasse kreditten.

    Jeg ville være tilfreds med en kredit på sølle 10.000,-

    Er bankerne virkeligt blevet så bange at de ikke vil kreditgodkende en ledig til 10.000,- før i tiden hørte man jo om gymnasie elever der fik smidt kredit kort i nakken med op til 50k på.

    #163476
    AnonymForfatter

    Du skriver du ikke vil have kortet på rund af kreditten, men alligevel vil du have en kredit på 10.000 kr.
    banken er et privat selskab der selv vælger deres kunder. Banken skal stilel sikkerhed for alle kunder med lån og kredit. Jo dårligere kunden er, jo mere skal der stilles i sikkerhed/ kapitalbelastning. Så hvorfor skulle de give dig et kreditkort, når de for “samme pris" kan give kortet til 10 gode kunder, og tjene 10 gange så meget som på dig.
    Det skal du overbevise banken om…

    #163486
    HalliHalloForfatter

    Det kort du efterspørger, kan du få næsten alle steder, bare du har en lønkonto, og det kaldes MasterDirectCard.

    Dette kort kan ikke trækkes over, men jeg kunne forstå at du ikke havde brug for en kredit. Det var lidt modstridende hvad du skrev, jeg forstod det nemlig som om du mente at et Mastercard kun kan udstedes ved at få tildelt en kredit, men sådan er det ikke længere.

    #163494
    AnonymForfatter

    Igen besvarer HalliHallo et indlæg, uden at læse trådstarters indlæg ordentligt..

    Det er bestemt ikke et pænt ord, men han må altså være fatsvag.. Forstået på den måde, at han fatter andre`s indlæg svagt.

    Trådstarter vil have fordelene ved f.eks. MasterCardGold, købsforsikring, rejseforsikring osv. Hvilket jeg egentlig godt kan forstå, jeg betaler 350kr. årligt for mit MasterCardGold og alene rejseforsikringsdelen har betalt kortet ind igen, f.eks. ved mit sidste ophold i Tunesien hvor kæresten og jeg blev groundet pga. mellemørebetændelse.

    Men siden du ikke har noget arbejde, kan jeg nu godt forstå banken ikke vil kreditgodkende dig til den slags kort.

    Jeg er dog studerende, men fik kortet da jeg var i arbejde og med massiv gæld. Kommer nok også an på dit forhold til din rådgiver.

    #163560
    HalliHalloForfatter

    Ja, Grafit du er det meste intelligent menneske herinde – pånær fadæsen med indbetalingskortet – jfr. denne tråd:

    http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=3734#indlaeg41950

    Jeg beklager meget at jeg er dig langt underlegen, men jeg synes bestemt ikke det klæder dig at hovere, men har efterhånden fundet ud af det er fuldt tilladt at svine andre til herinde.

    Tror desværre kun at det gælder visse personer som dig, den ville nok ikke gå hvis jeg opførte mig som dig….Så var John eller Elisabeth nok hurtigt klar på tasterne…..

    #163630
    AnonymForfatter

    Jeg er en af de usynlige brugere herinde, som læser med for at hive alle de gode råd og forklaringer til mig som det overhovedet er muligt, men den seneste tid er mybanker’s debat forum blevet fyldt op med jeres pladder, jeres indbyrdes opgør og fadæser som det så flot bliver beskrevet. Jeg beklager overfor for trådstarter, at jeg bryder ind på denne måde, men det kunne ligeså godt have gået ud over en anden tråd. Jeg er simpelthen så træt af at skulle falde over jeres brok og mudderkastning, når jeg i en stille stund finder tid til at læse lidt op på, hvad der er af nyt herinde. Jeg har rent faktisk taget det valg, at jeg ikke gider bruge min tid på det længere, så jeg vil finde mig et andet forum (hvis der findes et), ellers må jeg undvære….

    Det andet er simpelthen for trættende i længden…og jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste som har det sådan.

    Mvh
    Michael

    #163634
    AnonymForfatter

    Enig!

    #163638
    HalliHalloForfatter

    Hørt!

    #163672
    AnonymForfatter

    Enig med Rage . ..

    #163674
    luffe palsborgForfatter

    Hvordan afmelder jeg mails fra svar i denne tråd ? det er da pisse irreterende at skulle læse alt det brok og oven i det modtage emails konstant. Denne side er ikke hvad jeg havde forventet.

    #163676
    AnonymForfatter

    Den type kreditkort du nævner, er kort hvor der kræves høj kreditværdighed(læs; bl.a. høj indtægt), både hvad angår Diners, Eurocard og American Express m.v., så herfra svaret. Det kan vel heller ej forventes at blive godkendt til sådan eller lignende kreditkort eller lån, når og hvis man er arbejdsløs…..

    #163678
    AnonymForfatter

    Hej

    På siden hvor du skriver dit indlæg, står nederst i venstre hjørne “Få en besked med e-mail når dit indlæg besvares". Her fjerner du blot fluebenet i firkanten – og kan selv bestemme, hvornår du har lyst til at læse dem.

    #163680
    luffe palsborgForfatter

    Hermed gjort, og nu gider jeg ikke bruge mere tid på denne tråd, det har været småt med brugbare råd kun kritik og smålighed har der været plads til, precis som at gå ned i banken 🙂

    PS. Mit kort er på vej til mig, så jo det kan godt lade sig gøre, man skal bare undgå de værste skrankepaver og nedværdigende bank assistenter/telefon sælgere.

    #163684
    AnonymForfatter

    Super, hvad endte du med at få? ( og nej det er ikke et nedværdigende spørgsmål). 🙂

    #163692
    AnonymForfatter

    Okay – jeg kan godt se, at jeg er nedladende i mit indlæg og kommentar til HalliHallo..

    Men er det for meget forlangt, at personen læser og forstår OP`s emne inden han svarer på det ? HalliHallo skriver jo svar i vest, når der spørges i øst !

    Han påstår, at han har fået lavet pensionsordning i Luxembourg – mens han hæver kontanthjælp og har en kone der forsørger dem begge.. Han er jo en klassisk internet troll og burde IP-bannes fra debatforummet..

    Det er kun 10 ud af 100 indlæg fra ham, der har det mindste med emnet han besvarer at gøre og i disse tilfælde er det kun 1 ud af de 10 der rent faktisk har en dybdegående relevans for emnet.

    Er jeg virkelig den eneste der kan se dette ?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.