Hej. Er det muligt at låne penge med…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 35 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91573
    AnonymForfatter

    Hej, er det muligt at låne penge nogle steder?
    Med en indtægt på 6000 før skat nogle steder?
    (min bank vil ikke låne mig, da det er det – jeg skal havde sat i 0)

    Jeg lånet skal være på ca. 1500.00
    & kan betale det af igen om 1måned…

    Kender i nogle steder, har prøvet alle de hurtig lån der med høj rente, men selv de vil ikke låne mig ,da jeg skal havde 150.000 årlig indkomst før skat ! :O

    (banken har spærret mit dankort, indtil de kan se at min konto løber ordenligt igen)

    #163136
    MichaelForfatter

    Nej

    #163138
    AnonymForfatter

    Kan du evt. give en bedre forklaring eller uddybning, dit meningsløse NEJ, kan jeg ikke bruge til ret meget.

    #163140
    AnonymForfatter

    Så får du et meningsfyldt svar – NEJ.

    Nok også til dit eget bedste, så kan du blive så sur du vil, men med dine tal, kommer du aldrig til at kunne låne nogen steder. Siger det ikke sig selv?

    #163142
    MichaelForfatter

    Nej, det gider jeg faktisk ikke for du vil ikke høre svaret. Hver gang én som dig stiller det spørgsmål herinde og får sandheden at vide samt nogle gode råd, så kommer der snavs tilbage i hovedet på den der svarer.

    Så mit svar til dig er og bliver: NEJ – du kan ikke låne penge nogen steder.

    #163144
    AnonymForfatter

    Spænd livremmen ind, opgiv smøgerne og byturene, og om en måned har du selv opsparet de 1500 kr du står og mangler.
    Låne dem: Nej, din økonomi er tydeligvis alt for skrøbelig til at nogen tør løbe risikoen.

    #163146
    AnonymForfatter

    Du er vildt uhøflig.
    Jeg beder om en forklaring & du pisser på mig med endnu et nej & en barnlig opførsel.

    Andre der er normale og vil give mig en uddybning?

    #163148
    AnonymForfatter

    TPX, dejligt med et ordenlig svar…
    Byture, ? hvad er dette 😀
    Jeg går ikke i byen, problemet er jo ikke at jeg ikke kan lade være med at købe random stuff, men det er at der er nogle regninger der skal betales, & er lidt noget lort, når de har lukket mit dankort og den står i –
    Hvad sker der så?
    Rykker,rykker,rykker…

    #163150
    AnonymForfatter

    Hvilken uddybning efterspørger du?

    Der er ikke noget at uddybe, hvis du ønsker forklaring, så prøv i din bank.

    #163152
    AnonymForfatter

    Siden det er til regninger, har du prøvet at henvende dig til din kreditor og bede om en måneds henstand? Jeg tror, du kommer langt med en dialog, da det også vil gøre kreditor venligere stemt. Så det er hvad du skal gøre nu.

    Håber det løser det.

    #163154
    AnonymForfatter

    må jeg prøve så. tak for hjælpen.

    #163156
    AnonymForfatter

    Ja det er noget skidt.
    Men så har du jo lært, at det er en god ide at se lidt længere frem i tiden end blot til næste lønningsdag.
    Og i fremtiden vil du kunne betale regningerne til tiden og undgå rykkere.
    En hurtig løsning for dig, her-og-nu, kunne være at sælge noget af dit indbo, feks din PS3, dit TV, støvsugeren, knallerten, sofaen osv, indtil du har de nødvendige 1500 kr.
    Så undgår du rykkergebyrerne, og kan mærke konsekvensen direkte, af ikke at have styr på finanserne.

    #163158
    thsvForfatter

    løsning:
    Arbejd, arbejd!

    Tag et ekstrajob, og få sparet de ekstra 1.500 kr op.
    Eller spørg dine forældre om et lån på de 1.500 kr i blot en måned.

    og nedbring dit forbtrug til et absolut minimum, man kan faktisk godt overleve af havregrød i en måned.

    #163160
    AnonymForfatter

    Takker,
    Ta’ et exstra arbejde, er du klar over hvor svært det er bare at finde 1 arbejde idag ?

    #163164
    AnonymForfatter

    Prøv at kontakte distributionsselskaberne der sørger for udbringning af reklamer, lokalaviser og de landsdækkende aviser.

    Jeg synes tit, jeg ser, at de mangler omdelere.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.