Banklog.dk

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91566
    AnonymForfatter

    http://www.banklog.dk

    Det ser jo meget lovende ud, idet de skriver på deres hjemmeside, at de automatisk vil omforme ens kontoudtog til flotte grafiske budgetter.

    Spørgsmålene er så, der er nogen som har prøvet det? Jeg kan se de har lukket for test bruger. Og hvornår åbner de op for det og vil det koste noget?

    #162962
    testForfatter

    der findes gratis programmer der kan lave pdf om til regneark og der findes gratis regneark. hvis du mener du har brug for det og føler dig tryk ved at give dine personlige data til et firma du finder på wwww så bare til. personligt ville jeg nok gøre det selv eller tale med en bank.

    #163030
    AnonymForfatter

    Kan ikke lige se hvad man skal med det – og da slet ikke betale for noget man selv hurtigt kan lave i Excel hvis man godt kan lide lagkager og søjlediagrammer.

    #163108
    AnonymForfatter

    Super! I må gerne dele det excel ark, som automatisk kan indlæse et kontoudtog og inddele transaktionerne i katagorier.

    Jeg har prøvet Quicken og ibank, men de kunne det ikke på en nem måde.

    #163124
    AnonymForfatter

    Slagger, hvilken bank har du?
    Hvis du har Danske Bank, så finder du i netbanken en fremragende budgetfunktion, hvortil du kan knytte regnskab med kategorisering af de faktiske posteringer på dine konti. Hvis du gerne vil se indtægter og udgifter fordelt på kategorier i en grafisk præsentation, så er det også muligt.
    Jeg har tidligere brugt budgetfunktionen i Eiks netbank, som jeg har været meget glad for. Her kan budgettet kun kobles op med en enkelt konto, og det er ret tidskrævende at slå det i gang.
    Hvis du derimod er kunde hos Nordea, så forstår jeg godt du kigger dig om efter noget bedre – deres budgetfunktion er bestemt ikke noget de kan være stolte af.
    Jeg har også kigget på et par andre løsninger uden at finde noget der kan matche DB på det punkt.

    #163414
    AnonymForfatter

    Jeg har Nykredit i dag, så der skal kigges nærmere på Danske Bank.

    #163422
    HalliHalloForfatter

    Hvis Slagger også vælger at blive kunde i DanskeBank, så vil den i alt have fået 901 nye kunder på at have skiftet om til gule skilte i en måneds tid samt brugt for et kæmpebeløb for reklamer i TV og aviser m.v.

    Jeg havde egentlig regnet med at de ville have fået flere.

    Nordea fik til sammenligning i 3 kvartal 8.000 nye kunder uden nogen ekstra reklamer.

    De siger måske lidt om de store imageproblemer Danske B. kæmper med, men bliver måske snart bedre, hvem ved? Men det tager selvsagt altid tid at vende en “synkende skude"….

    #163426
    AnonymForfatter

    Helt ærlig, hvad har det at gøre med emnet i denne tråd? Det er da i denne sammenhæng fuldstændig irrelevant hvor mange kunder den ene eller den anden bank har fået eller mistet.
    Hvis du ikke har noget relevant at sige om emnet, så hold dog nallerne fra tastaturet. Det har i lang tid været en plage at du gang på gang forsøger at afspore debatten, desværre alt for ofte med held. Der burde være en moderator til at forhindre dette.

    #163432
    HalliHalloForfatter

    Jeg syntes at du burde tale pænt til andre herinde, og ikke bare fare op, fordi du ikke kan lide hvad man skriver.

    Jeg ved godt du høre til den efterhånden store skare herinde, der anbefaler Danske Bank i tide og utide.

    Og hvis ikke det har nogen med tråden at gøre, så betragt det som en joke, men det er altså pålidelige oplysninger fra en af bankens direktører.

    Mener du så Hercules, at jeg burde have oprettet en ny tråd om lige dette emne? Eller mener du ikke det er være egnet til at diskutere?

    #163434
    HalliHalloForfatter

    SLUT?
    Ja, dEt vIIlle dA vÆRE DEJligt. mEN MoN doG?

    Hvorfor skriver ikke sådan igen Hercules?

    Sådan skrev du for nylig i Bjarne MyMøllers tråd, men alt er tilsyneladende tilladt for dig? Og du snakker om Webmasterkontrol vedr. mig, ja god morgen…..

    #168704
    AnonymForfatter

    Hejsa. Der findes også noget der hedder http://www.spiir.dk. De giver mulighed for at samle din privatøkonomi et sted. De er igang med at lave budgetfunktioner også.

    #168720
    PD 99Forfatter

    Nykredit har også lanceret et “forbrugsoverblik" i deres netbank.
    Jeg er ikke kunde der, så jeg ved ikke hvordan/hvor godt det virker i praksis

    http://www.nykredit.dk/privat/info/bank/forbrugsoverblik.xml

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.