Afslag på lån på 40.000 Dkr

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Indlæg
  • #162956
    AnonymForfatter

    Det har du helt ret i. Bankerne kan til enhver tid afvise folk uden en saglig begrundelse. Vi oplevede, at Nordea afviste min kæreste med den begrundelse at han tjener for lidt til overhovedet at blive kunde i banken. Bevares, han er da ikke rig – men vi kender da til Nordea kunder der tjener mindre end hans 450.000.

    I Danske Bank afviste de ham med den begrundelse at hans familie ikke bor i Danmark. Men det kan jeg nemmere forholde mig til måske kan være deres procedure. At Nordea ikke vil han kunder der tjener under måske 500.000 passer simpelthen ikke.

    #162960
    HalliHalloForfatter

    Hvis jeg vandt, bare et par mill., i Lotto i aften, så ville jeg fluks mandag morgen forlade DanskeBank for at blive kunde i Nordea som fordel+.

    Nordea har jo ikke et ligeså blakket ry som Danske har, ligesom den er kåret som den allerbedste investeringsbank indenfor Norden i 2010. Eller rettere Nordea har vundet store markedsandele under den finansielle krise, hvor Danske forsøger med næb og kløer – nu som en gul bank – at fremstå som en billigbank.

    Lassen, men jeg ønsker dig trodsalt held og lykke med dit bankskifte til DanskeBank.

    At du samme samme dag som du skriver dit indlæg både har kunnet skaffet 40.000 kr. og formået at få en aftale med en rådgiver i DanskeBank tyder på, at du er en absolut handekraftig mand. Det er jeg utrolig imponeret af!

    #163366
    lassenForfatter

    tak for det 😉

    #163558
    thsvForfatter

    Men der er dog andre hængepartier, som du lige glemmer i denne historie!

    Lånet er til din søsters indskud, og ikke til dig selv, og derfor en slags luksus set fra Nordeas side.
    Og var du ligeså hemmeligsfuld overfor dem, som du er i denne tråd, så forstår jeg godt afslaget.
    Afslaget afspejler sikkert den holdning du havde overfor din nye bankrådgiver i Nordea…
    Eller kald det dårlig kemi!

    #163564
    lassenForfatter

    du er ca ligeså dum at høre på som min rådgiver i Nordea forsat god weekend

    #163572
    thsvForfatter

    Din opførsel i banken!

    Du tåler jo ikke at høre snadheden!

    #163604
    AnonymForfatter

    Haha. Får thsv penge fra Nordea for at forsvare banken herinde? Eller er han aktionær?

    Jeg er sikker på, hvis situationen havde været omvendt og DB havde rådgivet den pågældende som Nordea, så de helt store negative verbale vendinger været fremme.

    Held og lykke med dit bankskifte.

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.