opsparing uden om myndighederne??

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91548
    AnonymForfatter

    hej….tænkte på om man kan anbringe penge nogen som helst sted her hjemme, uden myndighederne kan registrere det. altså hvordan får man en evt. opsparing til at vokse,uden det kan få nogle konsekvenser for evt. sociale ydelser el. lign.
    hyg!!

    #162574
    AnonymForfatter

    Hej

    Kort sagt, så søger du svar på hvordan du kan anbringe en masse penge for at få en forretning på denne, men samtidigt lige trække fuld støtte/andet fra staten?

    Du må da have en livlig fantasi, hvis du tror at der er nogen herinde som ønsker at støtte dig i det projekt. Desuden er det bedrageri at hemmelige holde økonomiske oplysning.

    #162576
    AnonymForfatter

    var nu ikke for at snyde/bedrage…modtager bare boligsikring grundet arb.løshed i en endnu ukendt periode og er lidt på røven. havde så modtaget en gave

    #162578
    AnonymForfatter

    Det er netop at snyde at hemmelige holde økonomiske tal, for at få forhøjet boligsikring.

    #162580
    AnonymForfatter

    ville ikke snyde,gad bare ikke samlet at tabe på sigt fordi man havde modtaget en lille gave

    #162582
    AnonymForfatter

    ville ikke snyde,gad bare ikke samlet at tabe på sigt fordi man havde modtaget en lille gave

    Du modsiger dig selv jo.
    Du vil ikke snyde, men du vil hellere ikke tabe lidt penge.

    Og nu er “en lille gave" jo også en god størrelse for os andre at arbejde med – Snakker vi om 10.000? 100.000?

    Så vidt jeg ved, så får man boligsikring ud fra ens lønindkomst og kapitalindkomster, så du er da ikke blevet straffet for at have modtaget gaven? Ret mig hvis jeg tager fejl.

    #162584
    AnonymForfatter

    psst….hader sheriffer og moralske vogtere. husk det var vist eliten der prøvede at pådutte os begrebet moral, medens de selv skider på alt og alle. nu med surt opstød

    #162586
    AnonymForfatter

    Hurtigt du får humørskift.

    Det handler om at vi har et samfund, hvor vi alle skal yde og hvorfor skal du have gode råd til at nasse mest muligt på samfundet, mens vi andre betaler hvad er skal betales?

    Du må da have mig undskyldt, men hvis du har fået penge, så klar dig med disse penge i stedet for at prøve at omgåes systemet. Det er jo dig som er moralsk forkert på den.

    End of discussion.

    #162588
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #162590
    testForfatter

    den der med nogen som sku pådutte andre en moral og så selv snyde fangede jeg ikke lige. Men det er jo nok ud fra devisen om at dem der tjener mere ind 300.000 kr snyder. De har snydt sig til en uddannelse og de snyder sig til til løn og job og så snyder de sig til ikke at betale 100% af deres løn i skat så det kan gå til sociale bedragere

    #162610
    thsvForfatter

    En lille gave har nok ingen betydning, medmindre du er kontanthjælpsmodtager!

    Men hele din holdning tyder på, at du vil snyde dig til en ydelse, du ikke er berettiget til!

    #162630
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #162632
    AnonymForfatter

    Jeg tror, Rudolf8000 laver fis med os – nu med nyt navn.

    Vedkommende skriver konsekvent lille bogstav efter punktum og det var der en anden debattør, som bemærkede i et tidligere indlæg.

    #162672
    AnonymForfatter

    Ja, du kan sende dem til mig. Så vil jeg betale 40% af dem til skattefar og resten vil jeg lægge til min eventuelle opsparing som derved vil vokse. De sociale ydelser jeg evt. måtte modtage vil ikke blive påvirket.

    Sådan! Det var vel hvaddu ville opnå.

    Du troede vel ikke dette var et katalog over fup og fiduser, vel?

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.