Hvad laver i til hverdag?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 33 i alt)
  • Indlæg
  • #162112
    AnonymForfatter

    … for meget i skat….

    … så andre kan leve et playboy liv med daytrading og pokerturneringer i ind og udland, mens konen hiver en løn hjem der med lethed kan forsørge hele familien.
    Nogle mennesker har ingen skam. Kun krævementalitet.

    Jeg ved godt loven er på deres side, men så er loven forkert.

    Netop derfor, for at udsulte systemet og derved tvinge forandringer igennem, lukker jeg mit firma i DK. Så er det slut med skattebetalinger herfra.

    #162114
    testForfatter

    nikolaj05 før du nu hidser dig for meget op skal jeg lige høre om du kender begrebet en trold brugt om en bestemt type personer der skriver i diverse debat fora. Jeg kender ikke bistandslove godt nok til at vide om man kan få bistandshjælp når man har en kone der arbejder men jeg finder indlægget mindre troværdigt.

    #162126
    AnonymForfatter

    Hej test

    Mon vi ikke bare skal have meget, meget ondt af denne stakkels bistandsklient, som er nødt til at tage helt til Luxemborg for at sætte sin pensionsopsparing ind der.

    Indlægget er en stor joke – ellers er min røv en vandflyver.

    #162142
    HalliHalloForfatter

    Tyv tror hver mand stjæler. Og jeg vil denne gang vælge at ignorere Jeres stupide bemærkninger….

    #162154
    AnonymForfatter

    Jeg tror ikke du kan redde den hjem denne gang HalliHallo.
    Skaden er sket, og den er selvpåført. Din troværdighed er lig nul.
    Hvis det overhovedet er muligt, vil det tage dig meget lang tid at genopbygge den.

    Mon ikke vi snart ser en ny bruger id her på mybanker?

    #162156
    AnonymForfatter

    Vil også lige give et bedrag… er studerende så 4500 i SU udbetalt… og så deltidsjob hvor jeg får ca 3000 ved siden af…

    #162158
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor skal man nu skoses fordi man ikke har så mange penge at gøre godt med, som en aktuar og journalist eller XL-byggemarkedsfidus – det forstår jeg ikke rigtigt.

    Og min troværdighed? Har det noget med status og rådighedsbeløb at gøre, der tror jeg nok du tager fejl TPX.

    Kan forstå at jeg burde få mig et nyt navn. Tror du det er lovligt med flere profiler pr. IP-adresse? Tror nemlig det er i strid med Mybankers generelle betingelser, men ved det selvfølgelig ikke. Måske jeg har mulighed for at ændre mit nuværende?

    Så du ville altså i mit sted anbefale mig et nyt navn?

    #162162
    AnonymForfatter

    Har det noget med fundatsen at diskutere hvor rig man er eller om man er en fattigrøv ?

    #162164
    AnonymForfatter

    Som Halli-H skriver i Michael Ts tråd – Emne: Amagerbanken – Er den død nu.

    “Bare rolig GP ……

    Har ikke kunnet svare før nu, da vi er nogle aktionærer, der arbejder hårdt på at skaffe de sidste par håndører, så den gode bank kan fortsætte."

    Det er ret komisk, at en bistandsklient vil redde Amagerbanken og tager til Luxemborg og indsætter sin pension.

    Dette er ret morsomt!!!

    #162166
    testForfatter

    yes haliohalo er en troll ingen grund til at bruge mere tid på ham

    #162170
    AnonymForfatter

    Det er han nødt til, da en kontanthjælpsmodtager max må eje 10.000 kr i værdier i Danmark !

    #162172
    AnonymForfatter

    HJÆÆÆÆÆLP!!!

    #162190
    HalliHalloForfatter

    Nu får tråden en ny drejning, men selvom man lever af overførelsesindkomst har man endnu samme rettigheder som alle andre her i samfundet.

    Det var selvfølgelig primært min samlevers pensionskonti jeg har fået flyttet til udlandet, så jeg valgte for en god ordens skyld af flytte mine samtidig med.

    Det bemærkes, at hun ikke interesserer sig meget for økonomi, så jeg varetager hendes økonomiske interesser, hvilket hun i øvrigt har været særdeles godt tilfreds med.

    Hvad angår redning af AmBk, så var mit indlæg skrevet for hende, da hun ikke har nogen konto herinde, men som I har anbefalet, så vil jeg allerede i dag oprette en konto i hendes navn også.

    #163002
    AnonymForfatter

    Nu er problemet så bare at du betragter kontanthjælp som en rettighed du bare skal have for at kunne leve din driver tilværelse uanset egne økonomiske forhold. Hvad med at få dig et job.?

    Du kan selv stille din diagnoses efter nedenstående skema:

    1. Du er en social bedrager der uberettiget modtager kontanthjælp og så lider du af ludomani (spillelidskab).

    2. Du lider af mytomani (lystløgner)

    Måske begge dele samtidig.

    Bare der var en “ban & mute" knap herinde

    #163026
    AnonymForfatter

    Der er hverken hoved eller hale i Halli Hallos historier.

    Manden kan simpelthen ikke være rigtig klog !

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 33 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.