Anbefalinger af god Netbank?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91476
    AnonymForfatter

    Jeg er kunde i Eikbank, og kan måske blive nødt til at finde en ny, hvis ingen køber Skandia-delen tilbage.

    Jeg har været utrolig glad for Skandiabank-tiden, og selvom serviceniveauet dalede en smule, og priserne steg noget, da den blev til Eikbank, er jeg glad for, f.eks at kunne have op til 10 separate konti under ét cpr.nummer – jeg har brugt dette som en overskuelig måde at lave budgettering/opsparing og overblikke min (tynde) økonomi.

    jeg har boliggæld i Danske Bank, skylder under 200.000 væk, men er registreret i Ribers knap 2 år endnu.

    vil dog forfærdeligt gerne beholde mit Visa/dankort, da mange netbutikker hvor man kan spare gode penge, kun tager Visa; jeg VED at den kan blive svær, selvom jeg aldrig har misbrugt kortet på nogen måder.

    ØNSKER: Venlig og ustresset kundeservice, lange åbningstider på tlf. og den slags, som Skandia/Eik leverede i top, oveni deres, i starten, rigtig gode indlånsrenter fra første indestående 5-øre, var store plusser, men alle anbefalinger af Netbanker, gerne begrundede, modtages.

    #161034
    MichaelForfatter

    Hvorfor stiller du det samme spørgsmål flere gange?? Der er ingen banker der ligefrem reklamerer med Visa til RKI-registrerede alligevel, så du får ikke svar på dit spørgsmål her.

    #161040
    AnonymForfatter

    NETbank michael, NETbank, er det jeg efterspørger her.
    før var det bare en bank, og jeg laver en ny tråd så overskriften straks fortæller hvad der spørges om.

    Beklager hvis det skaber misforståelser hos andre, det modsatte var tilsigtet.

    #161046
    AnonymForfatter

    Har lige mailet med Basisbank – de tilbyder også at man gebyrfrit kan oprette nødvendigt antal konti – på det samme cpr.nummer og til det ene faste årlige gebyr på kr.300 – svaret var altså, at Basisbank (også her, tilsyneladende) er det bedste bud på en afløser for Eikbank, hvis man var vild med det koncept.

    Eikbank er ‘gratis’, men man betaler en årsafgift på Visakortet på kr.150.

    Basisbank koster kr.300 om året, men det er inclusive et Visa/Dankort, så den reelle udgiftsstigning ved skiftet, er kr.150 årligt.

    Til gengæld giver Basisbank jo (lige nu) en noget højere indlånsrente end Eikbank, så nu er det vist blot brugervenligheden/farten på selve Netbanken der ville være rart at få belyst….
    nogen der bruger/kender den??

    #161060
    ForbrugerenForfatter

    Nu kender jeg ikke Basisbank. Men prøv lige for en sikkerhedsskyld, at høre dem om de vil give dig et Visa/Dankort, eller om du kun kan få et Dankort. Der findes nok ikke rigtigt nogle alternativer for tiden. Så hvis ikke Basisbank vil give dig et Visa/Dankort, er det bedste bud for dig, at blive hos Eik Bank og håbe på det bedste.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.