Gæld til Eik Bank

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91465
    AnonymForfatter

    Privat gæld til Eik Bank.

    Jeg havde en gæld til Roskilde Bank, og den overtog statens selskab så, men hvis nu min gæld havde været til Eik Bank, der jo er en udenlandsk bank, og den så krakker, var den så stadig overtaget af staten eller ville den muligvis forsvinde ? Det ville da være lidt snyd. Blot en tanke.

    #160868
    MichaelForfatter

    Bare rolig – din gæld forsvinder ikke uanset hvad der sker med Eik Bank.

    #160870
    AnonymForfatter

    Så er der da retfærdighed til. Tak for svaret.

    #160902
    AnonymForfatter

    Hej igen ny her…der skal berettes lidt om danske banks, og danske bankers mere generelt, skvalten og valten med kunder, som ønsker at åbne en konto hos en af dem på fair vilkår uden lånydelser. Altså rene indlån. I går blev undertegnede afvist af og i ddb på en 24/7 konto uden låneoptag, som kan fraskrives inden oprettelse. Forhistorien til den gæld, som afvisningen fra danske bank beror på, er denne følgende. I 1985 optages et kassekreditlån i det daværende bikuben i odense pålydende 50000 kr. uden sikkerhedsstillelse. Tak sagde jeg, der dengang var håndværker. Senere viste der sig lavkonjunktur indenfor faget, hvorefter der blev skiftet til akademisk disciplin, dog stadigt til et brødløst fag på universitetet. Bikuben gik som sikkert bekendt ned og blev langt senere overtaget af Giro Bank, som derefter blev overtaget af nu Danske Bank — hvem ellers. Så efter 18 års fravær af en gæld — godt gemt af vejen af bikubens afdelingsleder i 2900 i hellerup efter fejlslagen spekulationskøb af papirer – – dukkede der så pludselig en dubiøs fordring op på mit generalieblad i banken. I de mange mellemliggende år havde jeg haft en hel arrangementer med banken (db) uden problemer af nogen art. Blandt andet to større boligkøb, som de medfinancerede aktivt helt uden problemer. Det skete i løbet af slut-80erne og i begundelsen af 90erne+19menmen nu viser det sig så, at jeg inden for de sidste 10 år i to omgange har haft en helt almindelig indlånskonto med tilhoerende netbank, som jeg afskrev, da de ikke virkede i de øvrige nordiske lande, hvor en over tid har haft meget af sin gang – i norge plus sverige blandt andre. gode penge helt smidt ud, nu da en direkte er bortvist fra banken den danske for tid og evighed, da jeg nægter at anerkende det danske statsstøttede bankvæsens skalten og valten med kunderne, blandt andre jeg hr. direktoer i den danske middelmådigheds svindler bankers mine herrer. Spil ikke under bordet med nogen bank her, da vil alle rende sammen med danske bank i konvergens, da de nu har indledt samarbejde med vores nære allierede over tid syd for grænsen i deutsche (forbunds-)bank. Mange tak for kaffe mine herrer, denne spielverdamte statsfinancerede udplyndring af den hin enkelte er simpelthen ikke mit bord langere ud efter en vis hr. peter straarup her nu osse pling-plong dynamoløgten i ljuset heraf farvel og evigt tak til dette bundnazistiske sammenrend herfra og farvel endnu engang for alle som deltog i debatten mine herrer. dette er skytset rettet mod skarpretternes hovedet i tykt og i tyndt fy for den lede i helvede for et sammerend af svindlere og plattenslagere. mere luft inde og ude herfra tak i litteraturens verdensunivers. lebensraum på bekostning af alle vi andre…og endelig tak til nyrup og jelved for at dette kunne lade sig gøre i djøf**S navn amen og helt uden fra landet nu farvel i appeacement-gangstere på slotsholmen, som pleasr disse armheilende svensk_banksejere fy for den i lede og takkern og ude her osse. fra iann bright i norges land.NOwayoutoutoutout……………………drippinginmrstraaruptooudeherfrataktaktakta

    #160904
    AnonymForfatter

    Hallo, hvem skriver her monstro+?

    #160906
    MichaelForfatter

    Bitter over at skulle betale den gæld du selv har stiftet? Tja, der er 20 års forældelse på den gæld, så det burde jo ikke komme som nogen overraskelse.

    Resten af dit indlæg er sort snak

    #160908
    AnonymForfatter

    Du skulle vist ha’ holdt godt fast i din hammer!

    Alt det læseri er vist steget dig godt og grundigt op over hovedet….

    #160922
    AnonymForfatter

    pst–erdetteikkeenhomobaronskuldiogtilbankeni.dkgrødhovedersomikkelæsekantti.se

    #160926
    AnonymForfatter

    det ka da hvis enhver sort uddannet komme og sige..ska vi ikke sige statsbankerådden til hælespidserne til alle herinde og farvel igenisomiklersortarbejdeimindenbare…udeherfraigendotdotall123udeherfranuosseµ**er

    #160930
    AnonymForfatter

    …i hvis hovede duolord

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.