Haves:Eikbank Søges:Nybank

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 81 i alt)
  • Jens1Forfatter
    Indlæg
  • #91460
    Jens1Forfatter

    Haves: Eikbank lønkonto,budgetkonto, pensions konti og depot
    Søges: Ny bank, til samme, med små gebyr.
    Evt. kan opsparing der pt. ikke er i Eikbank også tilgå.

    Kort sagt vil jeg gerne modtage forslag om alternativer til EikBank

    #160798
    testForfatter

    halihalo du sku ta amagerbanken

    nå spøgtilside. prøv at lave en list over dine behov og undersøg hvad de forskellige banker kan tilbyde

    #160802
    Jens1Forfatter

    Det er jo det jeg har gjort ved at skrive hvilke konti, det drejer sig om, og derved høre andre der har skiftet fra EikBank, eller andre der har erfaringer med en god Bank. for at få en ide om hvor jeg skal søge hen.

    #160806
    AnonymForfatter

    I disse tider, skal man sprede sine æg i flere kurve 🙂

    #160808
    AnonymForfatter

    Prøv at kikke på BMH (Bank med Hjerte)

    #160810
    AnonymForfatter

    Jeg står i samme situation. Jeg tror nok at jeg ender hos BRF-kredit. De synes umiddelbart at dække mine behov (lønkonto, opsparingskonto, hævekort, netbank og betalinger).

    #160812
    Jens1Forfatter

    Det er netop der jeg har opsparingen

    #160814
    testForfatter

    i kan helt sikker få nogle subjektive holdninger om forskellige banker ved at skrive at i har en budget konto i en bank og gerne vil ha en budget konto i en anden bank. Men hvad er det for nogle ydelser omkring budget kontoen i lægger vægt på? Det bliver i nød til at gøre jer klart og undersøge hvad de forskellige banker har at tilbyde.

    #160846
    AnonymForfatter

    Alle undersøgelser viser, at Danske Bank og Nordea er de billigeste banker over et livsforløb, så der ville jeg gå hen. Jeg er selv tilfreds kunde i Danske Bank – 24/7 konceptet er gebyrfrit og netbanken fungerer rigtigt godt. Nordea har vist også gratis hverdag.

    Mvh.
    Rune

    #160858
    AnonymForfatter

    Må jeg på det kraftigste advare mod Bank uden Hjerte. Det er en gebyrgrib af værste skuffe. Mit barn er blevet flået i flytningsgebyr på en børneopsparing, som man valgte ikke at oplyse om – også selvom hendes far ringede og spurgte om der var gebyrer i forbindelse med flytning. At tage gebyrer fra voksne er ok hvis man oplyser om det – men at gøre det fra et barn og direkte lyve i telefonen, det er simpelthen en svinestreg.
    Undertegnede har også EIK og flytter til BRF igen, også selvom de ikke tilbyder udenlandske overførsler…

    #160860
    Jens1Forfatter

    Det bliver nok også den model, jeg vil bruge.

    Løn og budgetkonti- BRF bank eller Danske Bank 24/7
    Depot- Nordnet eller Saxo E-Trade
    Opsparing- Bank med hjertet, hvor den er i forvejen(ja de er gebyrgribbe, de sætter gebyret op for overførsel i netbanken fra 1 til 10 kr.)
    Men hvis der er andre forslag vil jeg gerne høre om dem

    #160862
    Nicolai BForfatter

    Bank med Hjertes gebyr i forbindelse med oprettelse af børneopsparing fremgår klart af bankens hjemmeside. Gebyret er 0 kr. Ved overflytning til andet pengeinstitut er gebyret enten 0 eller 150 kr, alt efter indeståendets størrelse.

    #160866
    J LarsenForfatter

    Som jeg læser det på Swedbank hjemmeside, er det kun når penge flyttes mellem en Dansk og en Svensk konto, at man skal betale 10 kr, ellers er det 1 Kr.

    #160872
    testForfatter

    at betale for at overføre mellem konti er helt klart uacceptabelt for mig. det løber lynhurtigt op

    #160898
    AnonymForfatter

    Det fandt jeg også ud af

    Kl 7 i morges flyttede jeg alle min penge fra EikBank til en bank jeg stoler på.

    Jeg ønsker ikke at have penge stående i dårlig “smiley" banker, som jeg heller ikke
    handler i Super-Best der har fået så mange dårlige “smileys", først når de har fået
    3 gode smileys handler jeg igen. Jeg flytter dog aldrig tilbage til efterfølgeren for
    EikBank, de har fået min “dødsdom" !

    /jet

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 81 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.