Hvem har den bedste højrente konto ?

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91396
    AnonymForfatter

    Hvor finder man den bedste højrente konto i danmark. Vil gerne låse den i op til 5 år hvis det giver bedre rente.

    #160062
    thsvForfatter

    FIH giver 3,65% for 3 års binding.

    #160074
    AnonymForfatter

    Brug oversigten vedr. opsparing i venstre side!

    #160118
    ForbrugerenForfatter

    Gå ind her https://www.mybanker.biz/index.php?nid=8 og lad bankerne byde.

    #174664
    AnonymForfatter

    Maxbank giver op til 4,25%

    #174668
    AnonymForfatter

    Tja som nævnt mange gange før, der findes ikke gode opsparingsaftaler længere, ALLE indlån i DK udløser store tab.

    #174766
    AnonymForfatter

    Nåh – nogen højrentekonti giver da større tab end andre.

    #174968
    ahkForfatter

    Nu er det ikke fordi jeg er særligt imponeret over indlånsrenten, men er dette ikke lidt af en spidsvinkling?

    #175540
    smed39Forfatter
    #175590
    peter holm larsenForfatter

    Forstår slet ikke Brians indlæg om “der findes ikke gode opsparingsaftaler længere, ALLE indlån i DK udløser store tab".

    En rente på 3,5-4,5% pa. er vel en meget flot rente på en opsparingsaftale – renteniveauet er jo historisk lav – kan jo bl.a. ses i at man på F1 lån nu kan låne til tæt på 1% pa. – i det lys er en opsapringsaftale på 3,4-4,5% vel en meget god aftale.

    Og ALLE indlån giver da ikke tab – forstå slet ikke meningen i det synspunkt. Hvad er det i det for indlån der da giver tab ville jeg da gerne vide?

    #175622
    PD 99Forfatter

    Jeg antager at brugeren Brian tænker på afkastet efter skat og inflation.

    #175642
    peter holm larsenForfatter

    Så giver alle risikofrie investeringer tab ud fra den synsvinkel – hvis det er realrenten efter skal der skal være over 0 % før man ikke lider tab.

    Det er vel hele den økonomiske doktrin, at man ikke ved at foretage helt risikofri investeringer kan få gevinst forstået som en positiv realrente efter skat – i så fald ville alle jo foretage sådanne og leve lykkeligt økonomisk.

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.