.nordicash

Viser 15 indlæg - 106 til 120 (af 121 i alt)
  • Indlæg
  • #161834
    AnonymForfatter

    PS

    Vi har ingen hos os der hedder michael, og der er ingen på kontoret der kender den michael i oplyser om.

    #161836
    MichaelForfatter

    Sikke en gang horseshit. Pengene har aldrig nogensinde forladt Danmark, men er røget direkte ind på hans private DB-konto.

    Som sædvanlig er idiotens indlæg løgn på løgn på løgn. Og hvornår var det din “service" skulle starte igen? Der sker intet på din side, men det var jo fuldt forventeligt.

    Hvis nogen får opsnuset svindleren navn så lad os endelig få det offentliggjort her.

    PS Kurt: HVIS det er sandt at du har fået penge retur fra DB-kontoen så burde navn (og måske adresse) stå på bankoverførslen, så check lige din netbank og meld tilbage her tak.

    #161838
    AnonymForfatter

    Ja så må jeg jo vente igen men det har jeg jo også gjort længe og da jeg ikke har Danske Bank mener du det tager længere tid.
    Jeg må lige sige de er ikke gået ind endnu

    Kurt

    #161850
    AnonymForfatter

    Kurt, dine penge er spildte – Michael kommer kun på banen fordi der nu er kommet oplysninger frem som kan ‘vælte’ ham – han er ved at skide i bukserne lige nu, for hvis nu en eller anden kan lokke oplysningerne ud af Den Danske Bank – så er han fældet, og bliver næste gæste i Kontant.

    ps. jeg her mailet kontonummer til et par stykker der er bankansatte… lad os se om de finder ud af noget – jeg laver selvfølgelig en opfølgning hvis/når jeg hører noget.

    Jeg har forøvrigt også mailet til Tonny Thierry Andersen, ny bankdirektør for Danske Bank, og givet ham linket til denne tråd – måske han synes det kunne være spændende at følge lidt med i hvilke kunder Danske Bank har.

    #161860
    AnonymForfatter

    Michael og skorpio. Der er ikke noget at vælte eller at afsløre, og pengene ER betalt.
    Pak jeres cirkus sammen, og prøv at holde jer til fakta istedet for alt jeres digteri.
    I har gættet og gættet, og ikke en eneste ting som i har skrevet er bare en lille smule tæt på sandheden. I er fyldte med had, og ønsker at hænge os selv om vi i går har tilbagebetalt et ret stort beløb til alle vores kunder selv om fler ikke ønskede det, og selv om vi ikke på nogen måde var forpligtet til det.

    Det viser bare at i ikke er fornuftige, og ønsker os hængt uanset hvor mange gode ting vi gør.

    Personligt kan jeg fortælle at jeg den sidste måned har mistet flere penge end en enkelt af jer tjener om året, og de folk der er bag nordicash er DE ENESTE som har mistet penge.

    Så længe det kun er os der mister penge har jeg meget store problemer med at se hvor jeres kritik skal placeres.

    #161864
    MichaelForfatter

    Farvel til LorteCash. Fra deres fupside:

    “Vi tilsidesatte en pose med penge som vi ønskede at investerer i folk med rki registrering til en god rente, og fik et ordenlig hak i tuden for at sige det lige ud. Vi er trætte, har et stort underskud, og har mistet alt motivation til at være i dette marked.

    Vi ønsker derfor at trække stikket helt ude og for at der på ingen måde skal være tvivl om vores intensioner har vi valgt at dække alle kundernes udgifter selv om flere direkte ikke har ønsket dette"

    Tja, som du har fået at vide mange gange så er der 0% chance for at tjene penge på RKI-ryttere. Alle ved det, men alligevel skulle du prøve. Guderne må vide hvorfor.

    “Vi har gjort dette af flere årsager. Til at starte med har det været til stor debat, og vi gider hverken at høre på den eller deltage i den.
    Der er tale om en usaglig debat med tomme argumenter ulovlig injurier og nedladende udtalelser om både os og vores kunder. "

    Bras… der har ingen ulovlige injurier været her eller på andre sites. Der er tale om kritik af en virksomhed (eller hvad man nu skal kalde det når der intet CVR-nummer er) og det er aldrig ulovligt. Så stik du bare piben ind igen. Du tabte en masse penge, Robert fra Fairrates tabte en masse penge på samme koncept så nu må det da snart sive ind hos den mest tungnemme at lån til RKI-ryttere er galimatias.

    #161876
    testForfatter

    om nordish dask er et svindel firma eller ikke er jo svært at vide, men der er meget der virker mærkeligt:

    1. hvorfor går man ind i det her marked og så hurtigt ud igen? Har man virkelig allerede brugt alle de penge på at behandle ca. 100 ansøgnigner og hvor er indtægterne blevet af?
    2. hvorfor vil man pludselige tilbage betale låsesagngebyr og hvorfor er det pudsigt nok de personer der står frem her der lige præcist ikke har modtaget deres penge retur?
    3. hvorfor alle disse selvmodsigende indlæg her på siten?
    4. hvorfor lukker man med kritikken her som undskyldning og hvordan er den tid man bruger på siten her lige pludselig en undskyld for at man ikke har kapacitet til 100 ansøgninger?

    #161878
    AnonymForfatter

    Et mærkeligt sammentræg at Nordicash ‘trækker stikket ud’ en time efter Kurt offentliggør at han ikke har modtaget sine penge som han er blevet lovet, og i samme hug offentliggør deres kontonummer. Det lugter langt væk af panik/flugt.

    En eneste ting kunne Nordicash selv gøre for at fjerne mistænkeligheden: Oplyse navn, adresse og CVR-nummer – men ingen svindlere gør det frivilligt og slet ikke på en debatside. Og hvis folk vil svindle, så gør det dog på en ordentligt måde, selv min 12 årige søn kunne mindre stave/grammatik fejl end der er tilfældet på http://www.nordicash.com.

    Kurt, jeg håber du får dine penge tilbage, og jeg håber ikke du graver dig ned og forlader siden her (uanset om du får dine penge, eller ej), for kommer der oplysninger på det kontonummer du oplyste, så er jeg 99% sikker på at Kontant gerne vil have din side af historien.

    #161880
    AnonymForfatter

    kritiken på mybanker er ikke skyld i at vi lukker. I er blot en torn i øjet ikke et problem.

    Vi tilbagebetaler ikke kun dem der klager. Vi har tilbagebetalt til ALLE. De eneste som har haft udgifter i forbindelse med nordicash er OS.

    Alle kunder der på nogen måde har betalt noget som helst har fået deres penge tilbage.

    Vi er kørt døde både økonomisk og mentalt, og de mange “sorte får" har desværre ødelagt det for de enkelte som vores service oprindeligt var rettet imod og det er derfor vi lukker.

    Der skal ikke være tvivl om vores intensioner, og det er blandt andet også derfor alle har fået deres penge tilbage. Der er enkelte som ikke er blevet betalt, men det er fordi de har opgivet forkerte bank oplysninger, eller er umulige at få fat på. Disse vil dog også få deres penge tilbage så snart di svare på vores telefon opkald eller emails.

    #161882
    AnonymForfatter

    Kan tilføje at vi sendte alle betalinger FØR kurt skrev på mybanker. De blev nemlig sendt mandag morgen kl 7:30

    #161884
    testForfatter

    tja desvære kan man vel tørt konstatere at enten er det svindel eller også er det ikke særligt smart.

    og måske ku vi så da nu blive enige om at folk ikke kommer i rki ved en fejl og så har en udmærket og stærk økonomi.

    at i skulle være blevet svindelte af jeres kunder når i kræver første afdrag betalt før lånet stilles til dispustion tvivl jeg så bare på

    #161886
    AnonymForfatter

    Jeg kan se de 599 kr er gået ind på min konto.
    Jeg ved ikke hvordan jeg tager denne oplevelse men den har været lang varig og fyldt en del.

    kurt

    #161888
    AnonymForfatter

    Nå for søren? I kan ikke betale ‘enkelte’ tilbage fordi de har opgivet forkerte bankoplysninger? Hvad med at tilbageføre beløbet til den konto det er overført fra? I morgen (når Kurt offentliggør at han IKKE har fået sine penge tilbage), så har han sikkert også oplyst forkerte bankoplysninger – eller også er Kurt den eneste der får sine penge tilbage, fordi han er den eneste der er stået offentligt frem – og dermed TROR du at ‘hullet til offentligheden er lukket’? Så må du tro om igen.

    #161890
    MichaelForfatter

    Gå lige ind på transaktionen i netbanken og vælg “info" eller hvad det nu hedder i den netbank du har. Så vil du se navn og muligvis adresse på personen.

    #161892
    AnonymForfatter

    Som du kan se i indlægget før dit eget siger kurt han har fået sine penge tilbage.

    Det er ikke alle betalinger hvor vi kan se et konto nummer da enkelte har betalt dem kontant i banken og ikke via overførsel. Det er kun 2-3 stykker som vi ikke kan finde, resten har fået deres penge. Den er ikke længere.

    Vi har mistet mange penge, brugt meget tid, og det har været en ren fiasko for os. Vi beklager at det har været til ulejlighed for flere kunder, og kan kun sige hele dette cirkus har været til lige så stor ulejlighed for os.

    Pengene er betalt, og dem der mangler vil vi få fat i inden for de næste par dage.

Viser 15 indlæg - 106 til 120 (af 121 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.