.nordicash

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 121 i alt)
  • Indlæg
  • #160014
    MichaelForfatter

    Dine påstande er helt udokumenterede og jeg kan da godt undre mig over hvorfor nogen ville betale for at videresende en låneansøgning. Det svarer til at gå ned i Irma og betale dem for at hente 2 liter mælk i Netto?

    Når det er sagt er lån uden sikkerhed til RKI-registrerede en sikker taber – hvergang. Prøv at søge lidt på “Fairrates" herinde. Det var en kortvarig service, som tilbød sig som mellemmænd mellem private långivere og låntagere. Stort set alle låneansøgere var i RKI og i store økonomiske problemer. Resultatet? Så godt som alle långivere mistede deres investering. Tilbagebetalingsprocenten var næsten 0.

    Så hvad får dig til at tro, at lige præcis dine lån vil blive betalt tilbage? Du nævner selv at renten vil være høj og det er naturligt nok. Dem der søger lån hos dig er jo ikke dem der har en OK-økonomi. Nej, det vil være fallenterne – dem der har prøvet at låne alle steder og fået nej hver gang.

    Så luk dit site og indse, at lån til RKI-registrerede = tab, tab og atter tab.

    Man bliver IKKE registreret i RKI når man har en god økonomi hvis vi lige ser bort fra dem der registreres ved en fejl. RKI = dårlig betaler = dårlig økonomi.

    #160024
    AnonymForfatter

    Du skriver:

    Jeg kan da godt undre mig over hvorfor nogen ville betale for at videresende en låneansøgning. Det svarer til at gå ned i Irma og betale dem for at hente 2 liter mælk i Netto?

    Svar:
    Man kan vel også undre sig over folk bestiller en pizza via just eat og betaler et gebyr for dette når de bare kan ringe og gøre det gratis.

    Vi er godt klar over rki kunder kan være et problem. Da det er vores egne penge der lånes ud af, er det dog vores problem, og en risiko vi har valgt at tage. Vi har tillid til at vi kan finde de kunder der kan klare et lille lån.

    Vi er nye, vi har lavet fejl, vi har modtaget kritik. Vi har rettet vores fejl efter kritik, og regner med vi kan gå i luften med en bedre og mere forbrugervenlig service der ikke vil modtage samme kritik.

    Om vores service holder, og om vi kan få vores penge hjem må tiden vise. Vi mener dog at vores sortering af ansøgninger er god nok til at vi kan lave en ordenlig forretning på det.

    #160028
    MichaelForfatter

    Hvis du kan tjene penge på RKI-ryttere vil du i såfald være den første i Danmark der nogensinde har tjent penge på dette segment. Jeg tror ikke det kan lade sig gøre. Men kig nu igen på Fairrates: Det var netop også små lån typisk under 5000 kr. der blev bevilget og også disse blev misligholdt. Spørg dig selv om følgende: Hvis der er RKI-ryttere derude med en god økonomi, hvorfor låner de så ikke i banken? Med en god økonomi og et fornuftigt budget burde det jo være en smal sag at overbevise banken ikke sandt? Problemet er, at du vil tiltrække præcis samme kundegruppe som Fairrates nemlig dem som er “villige" til at betale 25-30% i renter. Er man villig til det har man ikke en god økonomi. Så sejler det hele og så er man ude i alvorlige risici ved at låne penge ud.

    Når det er sagt, er jeg ikke et sekund i tvivl om at din service er svindel der udelukkende går ud på at få så mange som muligt til at betale en mindre formue blot for at søge om et lån – og efterfølgende ringe til en møgdyr “support".

    #160030
    AnonymForfatter

    Jeg tror vi har være omkring det hele nu michael.

    Til din sidste kommentar kan jeg kun sige at vores support nu er gratis, og det gebyr vi tager blev i sidste måned kun betalt af folk som fik et lån, og det er en stil vi har tænkt os at fortsætte.

    Ud over dette har vi tilbudt alle der ønsker det fuld returret.

    Så er der vidst ikke mere at snakke om.

    #160034
    testForfatter

    som forbruger betaler jeg helt det sammen for en piza ved just eat som direkte ved piza manden. Det just est levere er et www/betaling/bestiling interface som piza manden betaler for.

    så den sammenligning holder ikke

    #160036
    MichaelForfatter

    Nej, den sammenligning holder heller ikke. Generelt er der ikke meget der holder overhovedet når vi taler om NordiCash. Formentlig lever sitet ikke om 2-3 måneder. Afsløringerne herinde skal nok skræmme hovedparten af kunderne væk heldigvis.

    #160048
    testForfatter

    tja det er sørgeligt at der findes firmaer der sådan udnytter folk, men den sidste idiot er jo ikke født inu. Der er jo basalt set to muligheder. Hente tager nordisk cash røven på folk eller også tager folk røven på nordisk cash. Desvære om man kan lide det eller ej kommer man ikke i rki hvis man har betalings evne. Det er lidt af en illusion at et virksomhed i england over nettet sku have mulighed for at finde bare lige de rki registrerede der har en god økonomi på trods af rki.
    hvordan kan de i bund og grund “se" det? hvorfor sku man forudbetale første rarte på lånet men ikke gi noget gebyr? hummm
    meget mærkeligt lidt som at arve penge bare fordi man har sammen efternavn.

    jo verden vil bedrages

    #160066
    AnonymForfatter

    Kan man tjene penge på folk i RKI?

    Næppe.

    Robert fra Fairrates forsøgte dengang at finde løsninger for sine investorer og jeg husker også herinde fra, hvordan han forsøgte at holde skidtet i live, selv efter at 99% af alle lån var misligeholdt.

    Folk blev holdt hen med nye koncepter, men enden blev at Fairrates lukkede ned, Robert forsvandt og udlånernes mulighed for at få penge retur forduftede op i den blå luft.

    Sådan kommer det også til at gå her, men Nordicash gamler da i det mindste ikke for andres penge.

    Hvis NC har kørt 16 sager a 599,- igennem i august måned ( = 9.600,- kr)..Hvordan aflønner man flere medarbejdere med det?

    #160068
    testForfatter

    ja mette og det og meget andet gør at historien bare ikke hænger sammen. Mit bedste bud er stadig at man bare er ude på at score låsesagngebyret og første afdrag der jo skal falde FØR lånet udbetales og så er man væk. Altså folk ser aldrig skyggen af det “visakort"

    #160368
    AnonymForfatter

    Jeg kan godtnok heller ikke komme igen til nordicash på mail har brugt de 2 mail adresser som nordicash opgav.

    #160370
    AnonymForfatter

    Det sjovt, og du må da være den eneste siden alle vores email er bemandende hele dagen.
    Send en mail til info (snabela) nordicash.com
    Der svares på mail HVER DAG.

    #160372
    AnonymForfatter

    info@nordicash.com
    jeg får den tilbage og de siger den kommer ikke frem til modtageren

    #160384
    AnonymForfatter

    Du må enten have lavet en fejl i email adressen, eller også har du en fejl i din udgående email server. Dette er meget normalt hvis du benytter programmer som outlook eller lign. Vi modtager masser af emails hver eneste dag på netop denne email

    Prøv at skriv til og fra en anden email afsender. opret evt en hotmail og test derfra.

    #160386
    testForfatter

    ja ja ja ja som om. Manden sender nok mail til andre ind jer.

    der er igen igen noget i din historie hr og fru nordiskdask der ikke hænger sammen hverken forfra eller bagfra

    #160388
    MichaelForfatter

    kurt1956

    Kan du ikke lige kopiere den mail du får tilbage ind i et indlæg her? Husk lige at fjerne din egen mailadresse inden du kopierer dog.

    Så skal vi hurtigt få afklaret om manden fupper dig (hvilket han jo sikkert gør)

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 121 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.