.nordicash

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 121 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91374
    AnonymForfatter

    http://www.nordicash.com er det et nyt svindel firma? jeg skal ikke nyde noget 🙂
    se deres metoder

    Status på ansøgning: pre GODKENDT

    Første afdrag DKK 599,-

    Status på betaling Ikke betalt

    VIGTIGT

    Vi færdigbehandler først din låneansøgning og eventuelt udbetaling når vi har modtaget din betaling af første afdrag.

    Denne betaling er ikke bare et afdrag. Der er tale om en test for at se om du kan og vil betale dine afdrag og til tiden. Det er blandt andet denne test der gør vi kan tilbyde lån trods rki.

    Modtager vi ikke din betaling til tiden vil din ansøgning blive annulleret øjeblikkeligt, og du vil i fremtiden ikke kunne få et lån hos NordiCash uanset hvor god din økonomi måtte være.

    Der er tale om et lille beløb og betalingsdatoen er sat på et tidspunkt hvor alle har fået løn. Du har derfor alle muligheder for at vise du kan og vil betale et lån på trods af en eventuel rki registrering

    Betaling

    NordiCash

    Danske bank

    Reg: xxxx
    Konto: xxxxxxxxxx

    Reference: giv dit tlf nummer som reference

    BETALES INDEN:

    Torsdag 2 September 2010

    Generel information om NordiCash.com

    NordiCash.com er det eneste firma i Danmark som tilbyder lån uden sikkerhed på trods af en eventuel rki registrering. Vi har arbejdet hårdt på at lave en seriøs service ydelse til folk som er havnet i en uheldig situation på trods af sund økonomi. Vores service er unik, og det kan vores måde at lave forretning på også være da vi er nød til at tilpasse os til en bestemt type kunder ingen andre tager sig af. Hvis du er i tvivl om hvordan NordiCash virker og behandler ansøgninger kan du altid tage et kig på vores guide som fortæller om vores ansøgningsproces. Find den på vores pris eller faq side på http://www.nordicash.com

    Første afdrag trækkes ikke fra et eventuelt lån da det bruges til at betale ansøgningsgebyr.

    #159506
    AnonymForfatter

    hvis de ønsker at benytte sig af fortrydelsesret.

    På baggrund af denne opbygning vil fortrydelsesretten altid være frafaldet når ansøger modtager svar på sin ansøgning, da undersøgelsen på dette tidspunkt allerede har fundet sted.

    Hvis låneansøger laver betalinger med kreditkort tilhørende tredjepart kan NordiCash ikke holdes ansvarlig for denne hævning eller fremtidige hævninger. Dette er udelukkende en sag mellem låneansøger og tredjepart. NordiCash tager en betaling med kreditkort fra tredjepart som en accept fra tredjepart til at der i fremtiden kan hæves eventuelle løbende eller manglende betalinger, gebyrer og rykkere forbundet med låneansøgers lån eller ansøgning. Ved at tredjepart laver kreditkort betaling for låneansøger eller tillader at låneansøger benytter kreditkort, påtager tredjepart sig altså rollen som kautionist. Det er låneansøgers pligt at oplyse en eventuel tredjepart om dette før brug af kreditkort ejet af tredjepart. Et eventuelt retsligt efterspil omkring betalinger trukket af NordiCash på tredjeparts kreditkort vil altså udelukkende være mellem lånesøger og tredjepart. NordiCash kan på ingen måde holdes ansvarlig for dette.

    NordiCash forbeholder sig retten til at indkræve skyldige beløb via et hvilket som helst middel der måtte være til rådighed. Dette kan være via direkte træk på kundens bank konto, PBS, SMS, eventuelle kreditkort benyttet og andre metoder der eventuelt måtte være eller komme i fremtiden. NordiCash forbeholder sig retten til at indkræve skyldige beløb imod kunders vilje hvis betaling ikke er sket til tiden.

    I forbindelse med opkrævning via SMS vil alle gebyrer til teleselskaber og gateway udbyder mm blive for kundens regning i tillæg til det skyldige beløb. Dette kan være op til 55% af det opkrævede beløb.

    I forbindelse med inkasso eller manglende betaling vil alle udgifter til inkasso og inddrivelse af gæld blive tillagt gælden.

    Som kunde eller ansøger hos NordiCash accepteres samtlige af disse vilkår i forbindelse med ansøgning uanset om lån gives eller ej.

    #159508
    AnonymForfatter

    Priser
    Vi er de eneste i Danmark hvor du kan lave lån uden sikkerhed trods RKI registrering.

    Hvad koster det ?

    Bekræftelse af identitet:
    Betales ved ansøgning via sms 50,-

    Ansøgningsgebyr:
    Betales som første afdrag 599,-

    Oprettelsesgebyr:
    Tillægges lånebeløbet 1499,-

    ÅOP:
    Årlig omkostningsprocent 17.9 %

    Rykkergebyr:
    Ved manglende betaling 150,-

    Der kan være gebyrer på enkelte serviceydelser som ikke er direkte forbundet med lånet. Disse gebyrer vil blive præsenteret i forbindelse med benyttelse af ydelserne.

    #159512
    MichaelForfatter

    Åbenlyst fup, men der skal nok være nogle desperado RKI-ryttere der falder i fælden. En adresse til et kontorhotel og intet telefonnummer – klassisk. Og lige en sjov ting fra deres såkaldte “forretningsbetingelser":

    “NordiCash forbeholder sig retten til at indkræve skyldige beløb via et hvilket som helst middel der måtte være til rådighed. Dette kan være via direkte træk på kundens bank konto, PBS, SMS, eventuelle kreditkort benyttet og andre metoder der eventuelt måtte være eller komme i fremtiden."

    Ahva? Siden hvornår har en kreditor nogensinde kunnet trække penge direkte fra en kundes konto uden dennes accept? Jo, en bank kan selvfølgelig hvis man har konto i banken og samtidigt et udestående, men derudover er det umuligt for alle.

    #159514
    AnonymForfatter

    hehe ja
    bruger heller 600kr på lotto på onsdag:))

    #159702
    AnonymForfatter

    Jeg er desværre gået i fælden jeg har indbetalt de 599.kr til Nordicash men hører ikke noget fra dem deres e-mail kan man ikke skrive til og skal man skrive til dem via sms koster det 50 kr hver gang jeg har skrevet både på dansk og engelsk men der sker ikke noget.
    Kan man melde dem for at smyde folk og hvor skal man melde dem.

    Hold fingerne fra Nordicash det er et fup firma

    kurt5

    #159710
    testForfatter

    kurt
    tror du bare skal acceptere at du faldt i fælden og komme videre med dit liv.

    at melde dem til politiet er i realtieten spild af både din og politiets tid.

    Efter først en dyr efterforskning og der efter en retssag i million klassen bliver de dømt til at betale en bøde hvorefter de åbner en ny hjemme side på malta og venter på det næste fjols.

    Dine 700 kroner har du ingen mulighed for at se igen med mindre du har betalt dem via dit dankort. Er det en konto til konto overførsel kommer de aldrig retur

    Så gør dig selv og os andre den tjeneste at acceptere at du har betalt 700 kroner i lære penge.

    #159728
    AnonymForfatter

    Hej Kurt. Jeg skriver på vegne af NordiCash.
    Selv om mybanker er kendt i hele landet for at dømme folk og firmaer uden bevis eller skygen af efterforskning så syntes jeg lige i skal slå lidt koldt vandt i blodet.

    Til at starte med så er der en kæmpe efterspørgsel på lån på trods af en rki registrering. Vores tilbud er ikke til alle, men til dem der har en sund økonomi på trods af en registrering. Vi har læst debat efter debat hvor folk råber og skriger efter hjælp, og når vi nu gør det skal vi med det samme slagtes.

    Ang vores ansøgningsgebyr så er det under 35% af dem som søger der bliver bedt om at betale det. Vi sender altså ikke bare regninger rundt. Dem der modtager en regning modtager den fordi vi mener muligheden for godkendelsen er i sigte.

    I august måned modtog vi 16 betalinger, og alle 16 fik godkendt et lån på trods af rki registrering.

    Vi er nød til at lave en seriøs undersøgelse af personen på flere områder, og dette tager tid. Tiden skal betales, og det bliver i dette tilfælde betalt af kunden.

    Som det dog fremgår af de tal vi har sat op er både vores service og behandling af ansøgninger 100% fair.

    Vi svarer på mail 24 timer i døgnet, og vil mene vi har danmarks hurtigste support.

    At kurt ikke har kunne få fat i os syntes jeg er ekstremt mærkeligt da han som minimum har vores kundemail hvor der sidder en person 15 timer hver dag og svare på mail. Han har denne mail med sikkerhed, da det er den som regningen er sendt fra.

    Hvis jeg skal være ærlig så tvivler jeg lidt på om denne kurt overhoved er kunde hos os. Jeg er nemlig lige gået samtlige betalinger igennem og kan ikke finde nogen kurt.

    Jeg kan dog finde 3 betalinger som er lavet uden at opgive reference, og en af disse kan være kurts. Hvis dette er tilfældet må man sige at det er kundens egen fejl at der ikke er sket noget da han har lavet en seriøs fejl. Og man kan også sige at det er kundens egen fejl når man ikke ønsker at benytte vores support. Ja den koster penge, men rigtig rigtig mange firmaer i danmark tager penge for deres support. nogen skal jo betale for den. Support er et produkt på lige fod med en ipod.

    På vores login side fremgår det klart at folk som har betalt, men ikke har modtaget noget login skal kontakte os på mail.
    Se login side:
    http://www.nordicash.com/kundelogin.htm

    Vi har modtager over 1000 ansøgninger i august og har godkendt 16 til lån, og modtaget 2 sure emails fra folk der mente vi var fup. Det skal siges at de 2 sure emails kom fra folk som ikke var kunder.

    Vi har et godt og ærligt produkt til folk der har en sund økonomi og betalingsmoral på trods af en rki registrering.

    Til slut vil jeg gerne huske både skribenter og mybanker på at det er injurier at kalde et firma for fup uden at have beviser der kan understøtte det i retten. injurier straffes med bøde og fængsel i op til 4 måneder.

    Vores service og vores produkt er i top. Hvis der er nogen som helst der har et problem bedes de sende en mail, og jeg vil garanterer der kommer svar samme dag.

    Vi har ikke en eneste utilfreds kunde, og skulle det ske gør vi hvad der skal til for at gøre kunden glad. Dette er et løfte og en opfordring til alle vores kunder.

    Vi er godt klar over der har være flere problem firmaer på rki området, men syntes i lige skulle tage et kig på ting før i stempler alt i den kategori. Det er nemlig ikke der vi hører til.

    #159730
    AnonymForfatter

    Jeg har i øvrigt lige kigget alle vores support emails igennem for den sidste uge, og der er ikke en eneste mail fra nogen som hedder kurt.

    Jeg tvivler meget kraftigt på at kurt er kunde hos os, men hvis der er sket en fejl så bedes kurt venligst kontakte os hurtigst muligt så vi kan få styr på hvad der er sket.

    #159734
    AnonymForfatter

    Det er godt nok utrolig jeg sidder her med et bevis på overførsel til nordicash den 31/08-2010 kl 15,30 på at de 599,kr er overført til Nordicash. Penge er overført fra min nabos konto til jeres konto Reg.nr xxxx og kontonr. xxxx xxx xxx og jeg har skrevet reference 21669460 Kurt Nielsen ved overførelsen så jeg kan ikke forstå du ikke kan finde mit navn

    Kurt

    #159736
    testForfatter

    det kunne jo, nordisk cash et eller andet, være rart med nogle kommentare til jeres foretningsmetoder og jeres vilkår i øvrigt. Inden du nu kommer for godt igang med dit vrøvl så lad mig lig gøre dig opmørksom på et par ting.

    1. mybanker dømmer ikke nogen, Dette er en debat side og de forskellige bruger skriver deres mening og ja vi der skriver her naturligvis underlagt injurielovgivnignen som alle andre. men at kalde det du skriver vrøvl er ikke en injurie.

    2. du må slet ikke udtale dig om hvorvidt personer med det ene eller andet navn har søgt lån hos dig. Kender du da slet intet til den lovgivning din virksomhed er underlagt? Måske heder jeg i øvrigt slet ikke test pedersen og kurt heder måske jens!

    3. om din gebyr politik og dine foretningsbetingelser er svindel er nok så meget sagt men på i hvertilfald et punkt strider de mod dansk lovgiving og det er svine dyrt bare at søge om et lån hos dig. At man skal betale første afdrag før lånet overhovedet er beviliget virker ja faktisk som et svindel nummer. Og den kommentar ses vi gerne i retten over.

    4 at du skulle have ondt af RKI ofre? Helt ærligt hvem tror du lige du nare? At påstå at du går ind i højrisiko lån fordi hvad? at du har ondt af RKI ofre? Hvor herre til hest. Den påstand er da det rene bondefangeri.

    #159746
    AnonymForfatter

    Hej igen kurt.

    Det beklager vi meget. På en eller anden måde har vi simpelthen mistet din overførsel.
    Vi opretter et login til dig i løbet af søndagen, og sørger for der bliver ringet til dig for at rette eventuelle fejl.

    #159748
    AnonymForfatter

    Hej Tester

    Vi laver skam ikke forretning fordi vi har “ondt" af folk i rki. Vi har valgt at lave lån til folk i rki fordi der ikke er noget konkurrence.

    Man kunne selvfølgelig mene der er gode grunde til dette, men med over 5% af Danmarks befolkning i rki har vi satset på at et ret stort antal personer har en økonomi der kan bære et lån på trods af en rki registrering.

    Angående vores gebyr på politik så er vi godt klar over det er et stor beløb at betale for at søge om et lån, men det er et lille beløb i forhold til hvad der bliver lavet for de penge. Når folk i rki søger om et lån er vi nød til at at sikre os det de har sagt er rigtigt, og sikre os at de ikke skjuler noget. Det koster penge og tager tid at finde disse ting, og nogen skal betale for det.

    Alle der har betalt vores gebyr kan få en fuld rapport over de ting vi har hentet ind på dem. Dette dokumenterer den mængde af arbejde der bruges på hver enkelt kunde.

    Ud over dette så hjælpe det os med en vital ting, nemlig at fastslå kundens betalingsmoral. Kan og vil kunden betale en regning ?

    Dette er en ret afgørende faktor når man låner penge til folk i rki, og uden dette ville vi ikke kunne gøre det.

    Vi er godt klar over vores service og koncept ikke er perfekt, men vi har prøvet at lave en seriøs mulighed til folk i rki. Dette er ikke normale lånekunder, og vores service kan derfor heller ikke ske på samme måde som alle andre lånefirmaer.

    Vi vil dog tage kritikken til os, og bruge de næste par dage på at se hvorvidt det er muligt at finde en løsning hvor vi kan stå på fælles jord.

    Vi gider ikke at bruge energien på lange mybanker debatter da vi sidder med rigtig meget arbejde, og skrev herinde fordi vi opdagede en kunde der var blevet fanget i en fejl. Du og andre skal derfor ikke forvente at vi bliver i denne debat og besvare spørgsmål da der nu er kommet styr på problemet.

    #159750
    MichaelForfatter

    Store fjols. Kom da endelig frem med en injurieanklage. Tror du at vi bliver skræmt? Du har ikke kinamands chance for at få en dommerkendelse, som er absolut nødvendigt for at få sporet os der advarer mod jeres åbenlyse svindelforretning. Og selvom du kunne ville din sag ikke holde 5 minutter i retten.

    Det faktum, at I kæder en RKI-registrering sammen med en “sund økonomi" skriger jo til himlen af idioti. SELVFØLGELIG har man da ikke en sund økonomi når man er i RKI. RKI betyder, at man ikke kan eller vil betale sine regninger og det er jo ikke ligefrem formlen på en sund økonomi. Dem der af en eller anden årsag registreres ved en fejl kan let og bekvemt gøre indsigelse hos Experian og få fjernet registreringen omgående. Herved er alle konventionelle lånemuligheder igen tilgængelige.

    Så folkens: NordiCash er FUP OG SVINDEL der udelukkende går ud på at få så mange som muligt til at indbetale et nyttesløst ansøgergebyr og/eller ringe til deres “support". Hold jer langt LANGT væk.

    PS: Skulle det mon være René Holmgren og Porno-Marc der igen huserer?

    #159752
    AnonymForfatter

    PS: Skulle det mon være René Holmgren og Porno-Marc der igen huserer?

    Vi har absolut intet at gøre med nogen af disse personer, og tager langt afstand fra begge to.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 121 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.