Sparekassen Vestsalling

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #106516
    AnonymForfatter

    En person ved navn Brandy har tidligere under dette indlæg skrevet, at det kan du i Løkken Sparekasse, men bl.a. også Nykredit tilbyder sine kunder et gratis VISA.

    Ellers har jeg ikke undersøgt markedet til bunds på dette område, men der er da også lige kommet et nyt gratis produkt på markedet ved navn KASH; jeg nok det var sådan det hed.

    #106518
    AnonymForfatter

    En lille tilføjelse vedr. Kashkortet: Men koster desværre min. 60 at hæve i pengeautomater, men det koster ikke noget i årsgebyr eller andre gebyrer. Jeg har lige været inde på deres hjemmeside http://www.ikano.dk for at se hvad det nu var noget.

    #106520
    AnonymForfatter

    Jeg har ingen baggrund for at vurdere om Sparekasse Vestsalling har gode produkter og giver en god kundeservice.

    Men at opkræve et sølle gebyr på 50kr. (jf. tidligere indlæg fra en kunde) virker ret uprofessionelt.

    Det må da være til Sparekassens fordel at så mange kunder som muligt får netbank således simple bankforretninger kan gøres uden brug af bankrådgiverens dyrbare tid – så hvorfor genere kunderne med et lille dumt gebyr???

    #106576
    AnonymForfatter

    Det var da en opfordring til sparekassen V.S. som ikke var til at misforstå, slet de sølle 50,00 pr. år omgående, sikken glæde det vil skabe hos kunderne, ikk !

    Gad vide om V.S. følger med på siden her samt følger opråbet ?

    #106580
    AnonymForfatter

    De 50 kroner afholder potentielle inaktive brugere fra at blive brugere.

    #106586
    jbForfatter

    Hvis de vil undgå inaktive kunder, kan de bare kæde det sammen med, at det er gratis, hvis man lader sin løn gå ind, ligesom Nykredit har det med Visa-Dankort.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.