Reservering af penge på kreditkort

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • JydenForfatter
    Indlæg
  • #91304
    JydenForfatter

    Hvorlænge må f.eks et hotel reservere penge på et kreditkort. Sagen er at Travelodge i England har reserveret et større beløb på mine kreditkort, da deres bookingsystem blev ved med at meddele at min reservation ikke var gået igennem og jeg skulle prøve igen. Det blev gjort et antal gange og selvom jeg ikke fik reserveret noget hotelværelse på Travelodge, har de alligevel reserveret en masse penge på de to kreditkort jeg brugte. Hotelkæden svarer ikke på henvendelser, andet end nogle automatisk generede emails der ikke kan bruges til noget. Mit spørgsmål er derfor – hvorlænge må man reservere beløb på kreditkort ?

    #158604
    AnonymForfatter

    Står det ikke nævnt på Travelodge´s site ?

    Ellers kan du gøre indsigelse via din bank mod beløbet !

    Vi havde bestilt hotel gennem Expedia og afbestilte i rette tid. Jeg bad om en e-mail bekræftelse fik ingen. Jeg skrev til hotellet og bad ligeledes om et svar, fik kvittering på at mailen er læst!
    Vi er nu spændt på om vi bliver bon’et, gør vi det, omgående indsigelse vedhæftet e-mails kvitteringer.
    Sådan ! Vi bestiller ikke ved Expedia igen.

    #158606
    JydenForfatter

    Jeg har været i forbindelse med Travelodge via Travelodges pressekontor, da der kun komme automatiske svar fra andre mailadresser. De svarer at de reserverer penge i 5 dage, også selvom bestillingen ikke er gået igennem. Det passer bare ikke, idet min bank oplyser at nogle af de ikke gennemførte bestillinger er reserveret helt til den 18. august. Travelodge skyder skylden på bankernes system og bankerne siger det er Travelodge system det er galt med.

    #158680
    JydenForfatter

    Banken har nu annulleret nogle af reservationerne. Jeg har prøvet at lave en ny bestilling på Travelodge, der betød inget reserveret værelse, men minutet efter var der igen reservet penge på Mastercard.
    Jeg kan nu kun advare om reservationer på Travelodge hjemmeside.

    #158790
    JydenForfatter

    Har lige talt med en anden der er udsat for akurat det samme på Travelodge.co.uk. De reserverer beløb på kreditkort men ikke værelser i deres bookingsystem. Så vil du ikke have reserveret penge på dine kreditkort, så limit er mindre, så kan jeg kun advare om ikke at bruge Travelodge i Englands hjemmeside til reservationer.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.