Stavnsbundet til Danske Bank

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91284
    AnonymForfatter

    Jeg har brug får et godt råd. Vi prøver på 3. måned at skifte bank fra Danske Bank til Nordea, det er dog ikke så nemt. Nordea har rykket Danske Bank flere gange, men der sker ikke noget. Vi har et bolig lån og et bil lån, så det skulle ikke være så svært.

    Hvad gør man? Vi føler os stavnsbundet til en bank der gav os en yderst dårligt service og nu ikke vil lade os gå.

    Jeg kan kun anbefale folk der overvejer at blive kunder i Danske Bank at tænke over om de vil være det for evigt.

    #158220
    testForfatter

    hvis der er tinglyst pant i din bolig kan det være en årsag til forsinkelsen.

    #158284
    AnonymForfatter

    Kære Lene

    Mit navn er Anders Klinkby, og jeg arbejder i presseafdelingen i Danske Bank. Vil du maile til mig på anders.klinkby@danskebank.dk, så hjælper jeg med at finde en løsning – vi kan nemlig ikke identificere dig med de oplysninger, der er her på MyBanker.dk. Ofte forsinkes overførsler, fordi det nye pengeinstitutet ikke har oprettet PBS-aftaler, sikret forsikringsordninger eller fordi der er forsinkelser i tinglysningen. Selvfølgelig kan vi begå fejl, men vi blokerer altså ikke for kunder, der har besluttet at forlade os, så der må være tale om en misforståelse.

    Mvh
    Anders Klinkby

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.