NEM ID uønsket

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91256
    AnonymForfatter

    Det ville være rart hvis nogle af alle de tv-kanaler vi har, havde vist lidt interesse for at oplyse befolkningen om, hvem der har ydret ønske om dette NEM ID.

    Bryder mig ikke om at blive påduttet noget jeg ikke har bedt om. De mennesker der der mener dette er så smart/nemt, de må også mene, det ville være meget nemmer hvis der kun var en slags mælk-smør-øl-vin osv. i Netto.

    Har selv overvejet udenlandske banker, men har ikke fundet en løsning endnu.

    Det bliver som med startspær på biler, hvis din bil forsvinder og du melder den stjålet til forsikringen, så anmelder de dig til Politiet for bedrageri, for de påstår den ikke kan stjæles når den har startspær. Det var kun efter DR i tv viste at man kunne stjæle en bil med startspær, at et forsikringsselskabet udbetalte forsikringen pengene til en forurettet forhenværende bilejer. Adskillige har fået 6 måneder på vand og brød og ingen erstatning.

    Det samme kommer til at sker med dem der får lænsede deres konto ved Nem ID svindel.

    Diverse sikkerhedseksperter har udtalt, at man under ingen omstændigheder må bruge den samme kode til flere forskellige internet steder. Nu hvor det er staten der vil overvåge folk og vil have dette indført, så er der ikke mange eksperter der vil udtale sig om Nem ID, da de fleste er ansat i offentlige stillinger, eller lever af betjene dem. De vil ikke fyres eller miste en god kunde.

    Det må være derfor debatten om dette tvang er helt død, det minder om hvordan man gjorde i det hengangne Østtyskland!
    M.V.H.
    God-sag

    #157800
    AnonymForfatter

    Jeg vil foreslå at du flytter helt ud og væk fra EØS-lande, fordi Tyskland og flere lande har indført “nøglekort" og du får ikke en udenlandsk bank ved at sidde tilbagelænet i en stol 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.