Samle lån

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91253
    AnonymForfatter

    Hej
    Min kæreste og jeg har fået tilbudt en lækker lejlighed, men grundet hans klat gæld hist og her, kan vi ikke få det til at hænge sammen,da vi begge er studerende.
    Han har Lån og Spar bank, som ikke rigtigt er til nogen hjælp.
    Burde det være muligt, at finde en bank hvor han vil kunne låne 65.000 kr, og derved samle gælden et sted, og afbetale med omkring 1000 kr om måneden?
    Eller er det utopi at tro det?

    På forhånd tak.

    /Leantropisk

    #157832
    AnonymForfatter

    Det afhænger som oftest af indtægten. Gælden er forholdsvis lille, men hvis indtægten kun er SU så tror jeg desværre ikke I får en bank til at overtage den mod kun at afdrage 1000kr om måneden. Hvis det er til forbrugslåns rente så vil I nemlig opleve, at gælden vokser i stedet for at blive mindre grundet et for lille afdrag.

    Skal det være realistisk så skal I nok snarere afdrage med ca. 2500kr om måneden.

    #157836
    testForfatter

    bankerne står ikke ligefrem i kø for at yde lån uden sikkerhed til folk. ved en rente på 18% vil det “kun" vare 21 år at afdrage gælden. Der skal vel også lånes til indskud og flytningen eller? tror det kan blive ganske vanskeligt at finde nogen der vil låne jer penge med den løbetid. Hvis løbetiden skal ned skal i ha ydelsen op. Har i råd til det? og har i råd til den lejlighed?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.