samlægning af lån

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91246
    AnonymForfatter

    Hej, var nede i min bank (nordea), for at lægge min kassekredit over på mit almindelig lån. Og jeg fik et chok da jeg var færdig. Jeg skulle stige fra 7.5% til 13.6% . Fik af vide at det er det som de ville tilbyde mig. Jeg betaler pænt af hvert måned og ville være færdig 2011. Ialt koster det mig 7100 for at lægge det sammen.. jeg er fordel kunde og ejer ikke bolig eller bil. Spørgsmålet er: burde jeg ikke skifte bank, eller skal jeg optage større lån for at få bedre rente (f.eks huskøb, bilkøb). Kan se i skriver at jeg burde få en procent på 9.8. Mvh michael

    #157640
    Mr.M.Forfatter

    Hvorfor ikke bare beholde din kassekredit?

    #157642
    AnonymForfatter

    Hvad er baggrunden for at du vil sammenlægge kredit og lån?

    Havde nok været smartere at få en større kassekredit. Men det kommer jo også an på hvor stort dit lån er?

    #157646
    AnonymForfatter

    Det var bare for at komme af med kassekrediten

    #157648
    AnonymForfatter

    jamen skylder 55000 lige nu, og vil være færdig til næste år med afdragende

    #157678
    AnonymForfatter

    Ofte er renten højere på et forbrugslån end på en kassekredit – det vil derfor normalt være bedre at forhøje kassekreditten og med dette afdrage på lånet.

    Rentebelastningen på en kassekerdit er jo også lavere først på måneden hvor der er indgået løn.

    Nordea’s rentesatser matcher feks. ikke Danske Bank’s 24/7 konto, hvor du kan få en kassekredit til 7,7% (ÅOP).

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.