SIKKERHEDS-STILELSE THAI-KONE

Viser 12 indlæg - 76 til 87 (af 87 i alt)
  • Indlæg
  • #160166
    bjarne hymøllerForfatter

    Lad mig resumere; I forb. m.sikk.stilelse til familiesammenført Thai-kone,
    trak min sparrekasse en stor “provision",men da jeg henvendte mig til
    PENGEINSTITUTERNES ANKENÆVN, HJALP DET!
    Jeg vandt sagen 100% før den egentlig kom igang,men hvis jeg bare føjede Direktøren,
    var det bare blevet sådan! Men nu betalte han ALT tilbage, og gav en UFORBEHOLDEN
    UNDSKYLDNING!
    TAK for de der hjalp mig,og lad os glemme de der ikke gjorde her!

    Jeg kan anbefale ALLE PRIVATKUNDER at nævne, evt. bruge ANKENÆVNET over for
    deres bank/sparrekasse når de er grådige, og gøre opmærksom på der er ANDRE
    steder at gå hen,når man forhandler med dem!

    TAK og SLUT!

    #160168
    AnonymForfatter

    Hej Bjarne!

    Jeg tror efterhånden alle har forstået dit budskab.

    Når dette er sagt, skal du bare vide, at det er meget få der får medhold i ankenævnet.

    #160178
    testForfatter

    fredvære med det men sagen kom aldrig til behandling. den blev lukket ved forlig fra bankens side

    #160180
    MichaelForfatter

    SKAL vi (for nu at bruge samme semantik som Bjarne) slæbes igennem denne tråd om og om igen? Du indgik forlig og hurra for det – nej, du fik ikke medhold i PI-ankenævnet. Din sag er komplet ligegyldig og handler om skallede 125 kr. om måneden, så stop nu det her tak.

    Ingen bank gider belemres med PI-ankenævnet for en sag af den her størrelse og indgår naturligvis forlig hvis muligt. Det er ikke det samme som at du ville vinde sagen kære Bjarne, så lad nu det her ligge.

    Rent faktisk er jeg overbevist om, at PI-ankenævnet ville smide sagen direkte tilbage i hovedet på BJARNE (hov, nu gjorde jeg det igen). Der er tale om en ydelse og den tager banken sig betalt for og længere er den egentlig ikke.

    #160208
    AnonymForfatter

    SLUT?
    Ja, dEt vIIlle dA vÆRE DEJligt. mEN MoN doG?

    #160212
    HalliHalloForfatter

    Bjarne, det er i orden at du slutter her, men lov mig at du følger op, hvis der kommer nyt i sagen, da emnet har min store interesse.

    Og du skal ikke tage dig af alle de dumme bemærkninger mange har skrevet i din tråd, jeg syntes det er under lavmålet.

    #160220
    bjarne hymøllerForfatter

    Aabenbart er alle ikke helt forstaaet BUDSKABET som"Woodo" skrev.
    EN GANG TIL FOR MICHAEL og de andre"ligeglade" der selv bliver ved med kommentarer
    til en"komplet ligegyldig sag" DER ER TALE OM MERE END"skallede 125 kr om maaneden"
    Hvis det ikke var fordi du og dine medfeller var saa ubegavet og i den grad savner pli,
    sku i sowge ind i et pengeinstitut,og foroege deres MEGAOVERSKUD,under en funanskrise!
    Er der noget der er ligegyldigt er det DIG!

    #160222
    bjarne hymøllerForfatter

    TIL"HERCULES" det der ville vaere “dejligt" var om folk Laeste og forstod og hjalp,
    men i er nogen stykker der gaar mere op i STAVE og andre smaafejl,som en lektor Blomme,
    FREM FOR INDHOLDET! Var i ikke saa pisse-ligegyldige,blev man jo GAL! men i er jo anonyme? OG i giver netop en splid bland pengeinstituters PRIVATkunder DE kan udnytte!
    HVEM ER I PEDANTISKE EGOISTISKE IGNORANTER?(IDIOTER!) MVog BESTEMT H.mig MED NAVN!
    TAK TIL “HALLIHALLO" m.fl. DER ER DA FORNUFT, RETFAERDIGHED,OG SOLIDARITET ENDNU!

    #160266
    HalliHalloForfatter

    Sådan kunne jeg aldrig drømme om at skriv, jeg syntes simpelthen det er så frækt.

    Det er i øvrigt samme måde som General Prier tidligere udtrykte sig. Der var dog tit endnu værre gloser som idioter, fjolser, tumber og jeg kunne blive ved.

    Hvad mon ikke lederne i de forskellige banker tænker, når de ser den slags udtryk. Det vidner desværre ikke rigitgt om seriøsitet, og så er det ligesom Mybankers ansigt udadtil.

    #160542
    bjarne hymøllerForfatter

    Det gleder mig Michael har lert noget af mig,og bruger samme"segmatik"…
    Men hvis du ku holde dig til SAGEN,var det RART.Du skal bare skal vide,jeg blev taget SERIOES af P.I.OG SPARREKASSEN,modsat din paastand!og ioevrigt som andre osse skriver om dig,skrive PAENT og hjelpsomt,i stedet for at rakke folk ned som G.P.m.fl. osse har gjort,bortset fra den selvhojtidlige og naevenyttige herre har veret TAVS laenge…
    MEN KAN mybanker.dk,som ellers fortjener ros,ikke stoppe jer kan vi andre da ignorere jer!

    #160544
    AnonymForfatter

    Hej Bjarne

    Tror du skal stoppe dine ligegyldige indlæg nu… Ellers kan du jo havne i samme bås som dem du selv skriver om.

    På forhånd tak

    #160556
    MichaelForfatter

    Gaaaaaaab….

Viser 12 indlæg - 76 til 87 (af 87 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.