SIKKERHEDS-STILELSE THAI-KONE

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 87 i alt)
  • Indlæg
  • #159612
    bjarne hymøllerForfatter

    Iøvrigt"Michael" synes du det er GODT det tager ca. et helt ÅR at behandle en klage,
    i pengeinstituternes ankenævn? Jeg ser det kun som en fordel for dem der bliver klaget over,dvs.pengeinstituterne,der stadig lever højt på nogen mennesker(kunder)især ældre
    er meget autoitetstro,og tager den pæne bankass.ord for pålydende!
    ET SAMMENHOLD blandt almindelige bankkunder(og åbenbart ikke egoistiske spekulanter)
    kunne STYRKE alle pengeinstitut kunder!

    #159614
    MichaelForfatter

    Jeg ville nok standse med indlæggene nu Bjarne. Du har blameret dig selv nok. Enhver kan gå ind her:

    http://www.pengeinstitutankenaevnet.dk/Da/Forside.aspx

    og søge i afgørelserne som alle er tilgængelige. Det er da lidt sjovt, at netop DIN sag ikke er tilgængelig ikke sandt? Jeg ved ikke hvorfor du har behov for at lyve omkring din sag herinde. Måske føler du at du får “ret" på den måde – jeg ved det egentlig ikke, men du bør nok holde med flere indlæg nu.

    #159616
    MichaelForfatter

    PS: En “high-tec"-scanner som Bjarne nok så nydeligt nævner koster fra 500 kr. Hvis man har råd til at importere en thaikone har man nok også råd til at smide dette fyrstelige beløb efter en scanner. Men nu understøtter Mybankers debat ikke vedhæftede filer og billeder så det er vist ligemeget.

    #159632
    bjarne hymøllerForfatter

    JAmen dog! SAGEN ER AFSLUTTET VED FORLIG,underskrevet sparrekasse-direktør. E.Larsen

    jeg citerer:

    " VEDR. KLAGESAG I FORB.M GARANTISTILLELSE/DEPONERING EFTER UDLÆNDINGELOVEN§69.

    Vi har nu gennemgået dine klagepunkter en ekstra gang,og vi må konstatere at dine
    indsigelser mod garantistilelse samtidig med håndpantsætning af indestående er KORREKT.
    Vi refunderer alle udgifter og erlagt provision.
    Indbetalt klagegebyr til Pengeinst.Ankenævnet refunderes ligeledes med 150 kr."
    efterflg.
    " Vi skal endnu engang beklage sagen,og håber at vi med nærværende har imødekommet dine indsigelser.
    VI TILLADER OS HEREFTER AT BETRAGTE SAGEN SOM AFSLUTTET.
    Kopi af nærværende skivelse er sendt til Ankenævnet".

    OG “Michael" spar flere injurier,jeg er osse i besidelse af BREV FRA ANKENÆVNET.
    Underskrevet Thomas Benøe.
    JEG CITERER:
    “VEDR. KLAGE OVER HALS SPARREKASSE.

    Sekretariatet har fra Hals Sparrekasse modtaget meddelse om,at ovennævnte klage er
    imødekommet. Med henvisning til vedlagt klagegebyr 150 kr i check.
    Sekretariatet betragter herefter sagen som afsluttet."

    OGSÅ jeg betragter sagen som afsluttet.
    Jeg må bare beklage at nogen tænker mere på personlige ting end SAMMENHOLD
    mod/med fælles finansiel rådgiver og formidler.
    OG glædes over DETTE ikke trak i langdrag,da der iflg.jurist Thomas Brenøe i ankenævnet for pengeinst.,er opstået et hav af sager under finanskrisen,som de næsten drukner i.
    MEN det hjælper altså at INDGIVE klagen,så meget her jeg fik ENDELIG medhold i 1. instans,så at sige,desværre vil de ikke offentligøre den,så du må finde andet at snage i.
    JEG ER I Besidelse af alle dukumenter,er det teknisk muligt vil jeg gøre bringe DEM HER.
    Du kan således ikke kalde mig løgner mere,idet jeg ikke forventer et tillykke fra dig og “General Prier" FARVEL TAK. mvh. Familiefar.

    #159634
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor tror I ikke på Bjarne?

    Mange sager tilbagekaldes da fra bankernes side, hvis de ved en nærmere overvejelse kan se at de måske ikke kan få ret ved ankenævnet.

    Det burde I da vide….

    Eller beror Jeres angreb lidt på misundelse: At en måske ikke helt ung mand har fundet sig en smuk ung pige fra østen, og I må nøjes med Jeres halvgamle, halvrynkede koner. Nå, men spøg til side!

    #159638
    bjarne hymøllerForfatter

    Slutteligt til “General Prier"
    “TOSSE Bjarne" fik 100 % RET.!
    Hvis du har bare lidt af det format du selv tror du har,
    ville en undskyldning være på sin plads,også fordi du kaldte mig LØGNER,og svinede mig til i en grad så du (samn med “Micael" og en “Gry")fik censureret flere indlæg!
    osse jeg selv brugte en skarp personlig tone med ryggen mod muren,hvorfor mybanker.dk slettede noget af mine “forsvar" overfor JER,det er ok,HVAD komr det andre ved?

    Stå dog sammen overfor “modparten"dvs. pengeinstituterne! der mere vil tjæne penge,end rådgive privatkunder absolut bedst.

    Jeg må understrege jeg nu er TILFREDS med Spar Hals, fordi de servicerer OK,og fordi de har DKs næstbedste vilkår på børneopsparing,som kan ses på her på mybanker.dk.
    Endelig er de I flg. bl.a. BT er de landets mest Solvente pengeinstitut.

    #159640
    ForbrugerenForfatter

    Tillykke med din sag. Det er rigtigt, at den aldrig vil blive offentliggjort, andet end at den optræder i statistikken, som en sag, hvor banken gav sig. PI har IKKE kommet med en afgørelse og vil heller ikke gøre det, da sagen vil stå som forligt. Det er også derfor, at Bjarne har fået sine penge tilbage.

    Men generelt, skal vi ikke prøve at holde en sober tone herinde, hvis man gerne vil holde en latrinær tone, så skulle EB’s forum være godt har jeg hørt. (Af samme grund har jeg aldrig været på den).

    #159660
    bjarne hymøllerForfatter

    MANGE TAK,"Forbrugeren",godt at den vil optræde i statistiken,så man kan se
    det nytter at stå fast,osse selvom man bliver mødt med ligegyldighed,ja sågar
    nærmest fjendlighed af hvisse i sin omverden!
    Enig lad os holde en sober tone,
    som bankfolk osse gør,men husk, det er stadig en “butik" man går IND i,
    OG det er IKKE givet på forhånd hvad man går UD med..

    #159676
    testForfatter

    hvorfor jeg ikke tror på bjarne? ja men det bjarne skriver er jo slet og ret ikke korrekt. han skriver at han har fået medhold i ankenævnet og det er jo ikke tilfældet.

    men det er da fint for bjarne at han har indgået et forlig med sparekassen. nu håber jeg bare ikke det er som normalt når man laver et forlig at man ikke må offentlige gøre det og at det evt. kan gøre en erstatningsansvarlig.

    #159688
    bjarne hymøllerForfatter

    kaere"test" JEG HAR IKKE FAAET OFFICIELT MEDHOLD I ANKENAEVNET,MEN ALLE MINE KRAV ER
    OPFYLDT,FORDI JEG KLAGEDE DERTIL. DET er vel hovedsagen?og at ikke bare tog Sparrekassens kommentar til mine indvendinger"for gode varer,"men fulgte op paa deres vage"begrundelser", som de saa igen skulle svare paa til ankenevnet,men de mente aabenbart SELV de ikke havde en god sag,og gav sig 100%.selv den smule rente af det uretmessigt haevede har jeg faaet retur.
    Hvad skal det sidste sige med at man kan blive erstatningsansvarlig? hvem for hvad?

    #159910
    bjarne hymøllerForfatter

    ang."test" indlæg havde jeg et spsm. som måske kunne besvares,ang.ERSTATNINGSANSVAR?
    Slutteligt en konstatering over der ER pondus i at klage til ankenævnet,her gav
    Sparrekassen sig jo,osse selvom “General Prier","Michael" og “Gry" ikke kan se detaljerne,da det ikke er offentliggjort,hvilket SKER,ikke sandt ignoranter!
    men efter deres påstande om jeg"tosse Bjarne" skulle ha løget,er DE nu blevet tavse!
    Men det er nok stilen ,når man ikke har held til at svine folk til i stedet for at hjælpe folk,og sige tillykke som bl.a. “Pete from Hell" og “mor51" gjorde ..TAK!
    FARVEL TAK!

    #159914
    MichaelForfatter

    Du skrev du fik medhold i PI-ankenævnet lille Bjarne og det gjorde du jo ikke. Om du har indgået forlig eller ej er en diskussion uden mulighed for bevis den ene eller anden vej og iøvrigt er din lille thai-historie ret så uinteressant og ligegyldig.

    #159920
    AnonymForfatter

    Tillykke til Bjarne.
    Jeg har fulgt din sag her på MYBANKER – og undervejs har jeg været harm over den behandling – du har fået. Du er sej – og du kæmper med de evner og viden du har, men jeg har aldrig troet, at du skrev usandheder.
    GP og Michael kender kun til at 2+2 er 4 – men sommetider bliver det altså 5 i det virkelige liv.

    #159936
    bjarne hymøllerForfatter

    Til store"Michael" som han jo maa vere, da han kalder mig lille,selvom jeg vejer 110 kg:
    OM jeg fik officielt medhold eller ej er da ikke det vigtigste,for mig og familien,
    og os der forhandler med et pengeinst.som den lille part,der dog er stoerre og sterkere med ANKENAEVNET I RYGGEN!
    Og om DU og din nu tavse ven GP syns det er u interessant med baggrunden, rager mig en hostblomst!saa ku i have holdt jeres keft,osse fordi i kun har veret til gene og ubehag!
    JEG KAN BEVISE ALT,men ikke ved at ligge sagen ud via et link til ankenevnet,men jurister der og Spar Hals m.fl. ville ku bevidne det!
    MANGE TAK TIL bl.a. SVEND og MOR51 som havde en helt anden positiv og solidarisk
    indgangsvinkel og holdning! En uvurderlig STOETTE til “lille tosse" Bjarne!

    #159938
    bjarne hymøllerForfatter

    Osse TAK til FORBRUGEREN og alle der fortjener det,IKKE mindst mybanker.dk,dvs. alle, undtagen os 4 der “kastede mudder",UNDSKYLD til de mange Laesere her,HAABER BUDSKABET
    er trengt klart igennem: DET HJELPER at vere vedholden,kende sin ret og hjelpe-mulighed,
    primaert P.Ankenaevn! Go nat.og igen TAK.

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 87 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.