SIKKERHEDS-STILELSE THAI-KONE

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 87 i alt)
  • Indlæg
  • #157684
    bjarne hymøllerForfatter

    HVAD FOR 10.000KR? 1502 KR I 7AAR TIL"PROVISION" ER GODT 10.000 KR
    SOM IKKE KAN TRÆKKES FRA! ADSPURGT OPLYSTE DE I N T E T.
    1/8%=0,0125 ER MIN “MEGA"RENTE!

    #157690
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157692
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157694
    MichaelForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157696
    bjarne hymøllerForfatter

    Jo Mikael, der er nogen der har mere empati og sympati end dig,hvis du ikke forstår det,eller interesser dig for det,blot TAK for nu,du har da i det mindste ikke svinet mig til eller taget mine penge som Spar Hals,der altså INTET informerede,ikke engang ADSPURGT.
    Undskyld mit dansk,men det bekymrer mig mere konen heller ikke kan,da sprogskolen
    har sommerferie,og familien fra Thailand er her.

    TIL mybanker.dk

    Kunne i ikke tage behandle emnet: DEPONERINGSkt.til sikkerhedsstilelse for udlandsk ægtefælle.

    #157698
    AnonymForfatter

    Og så kommer man altså længere i en kommunikation, hvis man ikke råber ad folk. Husk at når du skriver med store bogstaver (Caps lock) så anses det for, at du råber. Du råbte allerede af folk i dit første indlæg – og det er ikke just noget der giver folk lyst til at hjælpe.

    Tilmed virker det som om det er ret tilfældige ord og sætninger du vælger at råbe og ikke bare et bestemt kortfattet synspunkt.

    #157704
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157706
    MichaelForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157708
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157710
    bjarne hymøllerForfatter

    Iøvrigt Michael,har jeg ALDRIG været I Pattaya,men boet med konen i Bangkok i 2 Aar,
    bortset fra ferie i Danmark sidste År, og at vi nu ER familiesammenført,men igen var
    i Bangkok,indtil for nylig.Og nu har vi svigeforældrene på besøg,men er du bange for svigermor osse skulle være “dansepige"? eller jalux ved jeg ikke,men det er ikke penge du kan være jalux over, for de prøver altid at hæve prisen i Bangkok for en"rig vesterlænding",men er ikke racisistiske,og vi lever jo mest i Danmark,
    eller flyver BKK.-DK.(iøvrigt langt billigst med Air Berlin ikke Thai,SAS m.fl.)Her er det meste dyrt,men værst åbenbart “AT LÅNE PENGE UD til PENGEINSTITUT!?

    #157712
    AnonymForfatter

    Kære debatører i denne tråd

    Vi har netop foretaget en gennemgang af indlæggene, efter at adskillige brugere har “anmeldt" diverse indlæg i tråden.

    Vi har slettet en lang række indlæg, der blandt andet indeholdt meningsløse kommentarer, kedeligt sprogbrug, personlige “angreb" og andet der ikke hører til i et forum omkring økonomi og hvor der forudsættes en sober og voksen debattone.

    Vi henstiller til de debatører, der har fået slettet et eller flere indlæg, at de overvejer deres sprogbrug i fremtiden.

    Endelig vil vi endnu engang gøre opmærksom på, at vi ikke overvåger vores debatforum minutiøst. Hvis man er utilfreds med et indlæg, så har man mulighed for at bruge funktionen “Anmeld/rapportér".

    Venlig hilsen

    Morten Westergaard
    Mybanker.dk A/S

    #157716
    bjarne hymøllerForfatter

    NUvel tilbage står stadig mit oprindelige spørgsmål,der druknede i personlige
    og urelavante kommentarer,som kun SVEND besvarede lidt,idet han foreslog de 60.011 kr
    flyttet fra Spar Hals'"ANFORDRINGSGARANTI"til en DEPONERINGSkt.der elr andet sted,så:

    Har nogen erfaringer med GEBYRFRI anfordringskt.til sådant brug(sikkerhedsstilelse
    overfor det offentlige)så må de meget gerne skrive lidt om hvem og hvordan.

    Jeg synes stadig mybanker.dk kunne undersøge det i en egentlig sammenligning a’la’ jeres UDMÆRKEDE “lister" over renter+gebyr på diverse ud-og ind-låns konti.

    #157722
    testForfatter

    bjarne hvis du vil i kontakt med mybanker skal du skrive til dem. temaet er er meget snævert og det er faktisk udførligt behandlet på andre hjemme sider.

    Det er normalt med et gebyr på en anfordingsgaranti. Som sagt tror jeg ikke du har en sag, men held og lykke med det aligevel

    #157726
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157754
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 87 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.