SIKKERHEDS-STILELSE THAI-KONE

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 87 i alt)
  • Indlæg
  • #157616
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157618
    MichaelForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157620
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157622
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157624
    testForfatter

    dit spørgsmål om det rimelige i gebyret der jo besværet så land mig kun tilføje at du da har et i at det kun er det offentlige der kan hæve garantien men at der jo også er en muilighed for at det gør det. Det vil så gøre at banken i den situation har en hvis sandsynlighed for at tabe pengende fordi du måske rejer ud af landet f.eks. Den riskio kan du så være uening i GP eller bankens vurdering af men fakta er at den risiko gør at banken vil ha en betaling for det. Det nytter ikke noget at kalge over det med mindre du kan dokumentere rådgivingssvigt og det kan du kun hvis du enten har fået direkte forkerte oplysinger eller de har fortie oplysninger. Eneste anden mulighed er at fidne en anden bank der vil gøre det billigere.

    vedr. diskusione om den danske lovgivning på imigrations området er det nok et andet forum, men da et bredt flere tal bakker op om en tja så skal du nok forvente den type kommetare. Og jo jeg mener også jeg betaler for meget i skat og tvivler på at importen af ufaglært arbejdskraft er løsningen

    #157626
    mrgryForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157628
    bjarne hymøllerForfatter

    JEG GENTAGER: der ER INGEN risiko, for de H A R selv pengene OG det er således en
    DEBET kt. der ALDRIG blir KREDIT! Besvær?for mig ja.. det var “venstrehåndsarbejde" med
    FEJl,fx skulle garanti-rekvienten IKKE være udlændingeservice men påg. kommune!
    (Randers)DET alene forsinkede processen,så vi derfor blev ydligere forsinket, med at
    komme til Danmark.FORTIELSER? ja ADSPURGT om renten,vidste sparkasseass. det ikke
    ej heller GEBYRET,og fortiede “PROVISION"!
    OG JA diskusionen om INTEGRATION af udlændinge mv. tar vi andetsteds.
    Jeg har klaget til DET UDMÆRKEDE “ANKENÆVN FOR PENGEINSTITUTER".
    Mybanker skulle omtale DET noget mere,for nej men skifter ikke bare bank hvergang
    de scoorer kassen,for meget.Men man kan så alternativt KLAGE,hvis de tjener alt for
    meget mere på “gyngerne",end man sparer på"karuselen".

    #157630
    bjarne hymøllerForfatter

    TAK TIL SVEND, der virkelige har noget KONSTRUKTIVT og relavant…
    Han foreslår en DEPONERINGSkt. som ER mulighed nr 2,men Spar Hals, informerede
    heller ikke om det,man sagde bare det de har gjort er det bedste/nemmeste.
    Faktisk kom det helt bag på dem,trods de oprettede mig som kunde med Adresse i
    BANGKOK!De kunne og ville ikke svare på noget,jeg stolede på dem,for de havde serviceret
    fint indtil da, og jeg skulle jo"videre" med hele min familie,hjem og væk
    fra varmen og balladen i Bangkok,men spurgte altså osse til rente+gebyr,de svarede ikke
    konkret, men pga. ovenstående så jeg det som underordnet med renten,og gebyr er da ok
    hvis ellers det ikke var langsomt og fejlhæftet arbejde!
    Værst er, som Svend skriver, at deres provision/gebyr IKKE er fradragsberettiget!
    havde jeg bare lånt penge,var de jo,men ikke nu hvor jeg har lånt dem UD til DEM!
    Kontoret på den kommunalt admistrede sprogskole,spurgte bare efter papierne,men oplyser
    siden,at mange HAR skiftet til pengeinstitut,UDEN “provision"!
    MIT FORSLAG TIL mybanker.dk: lav en liste over “provision" i sådanne ting,og deres evt.
    forbehold,som fx Langå sparkasse der kræver man er eksisterende kunde,eller Jyske bank
    der vil se ALLE papierer og helst VILLAskøde osv, før de tager stilling!

    #157632
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet da det relaterer til et andet slettet indlæg.

    #157634
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157638
    testForfatter

    vel vel held og lykke med klagen. Ingen risiko ville der være hvis du selv hvis du selv havde midlerne at sætte ind på en spæret konto. Hvis du mister forsøger evnen og det er en risiko vi alle har kommer staten7kommunen til at betale for jer. så jo der er en risiko.

    #157644
    bjarne hymøllerForfatter

    hold da op! jeg har jo sat 60.011 kr IND! KOMMUNEN KAN IK FORLANGE MERE END DET!
    DERFOR INGEN RISIKO,medmindre du tænker på de vil score lidt mindre RENTE på
    MINE penge de investerer,men ALTID få/stjæle 2,5%,fra min lønkt.!
    Jeg er endda GARANT deroppe.
    DET ER USANDSYNLIGT kommunen FORLANGER HELE SUMMEN, IHVERT FALD IKKE LÆNGE,OG KUN
    DET KONEN MÅTTE SKU BETALE TILBAGE! SPAR HALS H A R 60.011KR AT LEGE MED.
    gebyret kan ik engang TRÆKKES FRA!
    jeg gider ikke gentage mig selv mere..bare spørge efter SVENDs foreslag:
    Er løsningen en konvertering til DEPONERINGSkt.?

    #157652
    bjarne hymøllerForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #157660
    testForfatter

    må sige at jeg slet ikke kan finde hoved eller hale i det du skriver. Hvis du har pengene til en garanti og sætte dem ind på en konto modtager du renter på beløbet. du næver også noget med 1/8 % et sted. Hvad er det så for andre 10.000 kroner du kommer frem til? tja lige meget. Den klage til anken nævnet vil jeg nok anbefale at du modtager lidt hjælp til at få lavet så det kommer til at fremgår lidt tydelige hvad det er du klager over.

    nå man køber noget eller f.eks. bestiller en ydelse er man nød til at betale det folk forlanger inden for rimelighedens grænser hvis man ikke spørg om prisen først. Jeg husker f.eks. en sag hvor et ægte par havde bestil et udestue ved deres sædvanlige snedker og fik et ovenlys vindue til 180.000 kroner eller noget i den stil monteret i den. De klagede så da de fik regningen men tabte.

    har du ringet eller skrevet til dem og bare bedt dem om at lave en sådan konto og ikke spurgt til prisen tja så er der nok ikke så meget at gøre ved det.

    Nå men held og lykke med klagen, at blive i lidt bedre humør eller og rejsen retur til thailand

    #157668
    mrgryForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 87 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.